تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 8:01
کد خبر : 142059

هادی خانیکی سرطان را شکست داد

هادی خانیکی سرطان را شکست داد

آرمان شرق-گروه ارتباطات:برای انجام آزمایش‌های بالینی شش ماهه به مرکز جامع سرطان برکت رفتم و پزشک معالجم دکتر پیام آزاده به اعتبار سی‌تی‌اسکن‌های اسپیرال انجام گرفته، رهایی کنونی تن را از سرطان اعلام داشت، اگرچه باید مراقب قلب باشم.

هادی خانیکی سرطان را شکست داد

رهایی هادی خانیکی از بند سرطان

هادی خانیکی نوشت: مدتی است که گاه‌نوشته‌های سرطانی‌ام در ستون «به روزنامه ایام» گرفتار بی‌نظمی شده است، شاید از اقتضائات زیستن «بین دو جهان» یا «بین دو قلمرو» به تعبیر خانم سلیکا جواد- نویسنده کنشگر امریکایی- این نوع سرگردانی‌ها باشد؛ به زبان او وقتی طبق نظر پزشک درمان می‌شوی روزی می‌فهمی که درمان شدن پایان راه بهبودی نیست، بلکه آغاز آن است، حال که زنده مانده‌ای باید بدانی که از این پس نیز باید چگونه به زندگی‌ات ادامه دهی. به هر روی من این هفته در موقعیتی نظیر او قرار گرفتم.

بیان فردا : هادی خانیکی استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

روایت رنج و امید در تاریکی

این روزها که می‌گذرد

شادم

این روزها که می‌گذرد

شادم

که می‌گذرد

این روزها

شادم

که می‌گذرد…

قیصر امین‌پور

مدتی است که گاه‌نوشته‌های سرطانی‌ام در ستون «به روزنامه ایام» گرفتار بی‌نظمی شده است، شاید از اقتضائات زیستن «بین دو جهان» یا «بین دو قلمرو» به تعبیر خانم سلیکا جواد- نویسنده کنشگر امریکایی- این نوع سرگردانی‌ها باشد؛ به زبان او وقتی طبق نظر پزشک درمان می‌شوی روزی می‌فهمی که درمان شدن پایان راه بهبودی نیست، بلکه آغاز آن است، حال که زنده مانده‌ای باید بدانی که از این پس نیز باید چگونه به زندگی‌ات ادامه دهی. به هر روی من این هفته در موقعیتی نظیر او قرار گرفتم.

برای انجام آزمایش‌های بالینی شش ماهه به مرکز جامع سرطان برکت رفتم و پزشک معالجم دکتر پیام آزاده به اعتبار سی‌تی‌اسکن‌های اسپیرال انجام گرفته، رهایی کنونی تن را از سرطان اعلام داشت، اگرچه باید مراقب قلب باشم.

خانیکی

ارمان شرق ضمن ابراز مسرت از این اتفاق خوشحال کننده برای آقای خانیکی سلامت کامل آرزو می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.