تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 9:19
کد خبر : 146314

نگرانی به حق هواداران پرسپولیس

نگرانی به حق هواداران پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:شاید بهترین و مقبول‌ترین گزینه برای پرسپولیسی‌ها، برانکو باشد و از قرار معلوم او هم آمادگی برگشت به این باشگاه را دارد، ولی او اکنون سرمربی تیم ملی عمان است و در این ایام که لیگ برتر تعطیل است، او باید تیمش را برای رقابت در مسابقات آسیایی آماده کند. یعنی با فرض اینکه او با پرسپولیس حاضر به امضای قرارداد باشد، باز هم این تیم بزرگ،‌ روزهای مهم و آماده‌سازی برای نیم فصل دوم را باید بدون سرمربی سپری کند

نگرانی به حق هواداران پرسپولیس

نگرانی هواداران پرسپولیس

 پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس در مقابل مس رفسنجان، یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفاء داد. هرچند این هفتمین بار است که این مربی پرافتخار از سمت خود در پرسپولیس استعفاء می‌دهد، ولی به نظر این بار باید موضوع را جدی‌تر از همیشه تلقی کرد.

در روز‌های گذشته، مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی، خروج او از باشگاه را تلویحاً با انتشار یک استوری علنی کرد و گفته می‌شود رضا درویش، مدیرمل پرسپولیس هم نتوانسته نظر این مربی را برای ماندن جلب کند و احتمالاً یکشنبه هفته آینده، گل محمدی رسماً از جمع سرخپوشان پایتخت جدا خواهد شد.

با این حال، اسامی برخی افراد برای هدایت پرسپولیس مطرح است که به نظر هیچ‌کدام از گزینه‌های داخلی موردپسند هواداران نیست، چون آن‌ها هیچ مربی فعلی ایرانی را در حد و اندازه تیمی که دو بار موفق به گرفتن سه‌گانه در سال‌های اخیر شده است، نمی‌دانند.

شاید بهترین و مقبول‌ترین گزینه برای پرسپولیسی‌ها، برانکو باشد و از قرار معلوم او هم آمادگی برگشت به این باشگاه را دارد، ولی او اکنون سرمربی تیم ملی عمان است و در این ایام که لیگ برتر تعطیل است، او باید تیمش را برای رقابت در مسابقات آسیایی آماده کند. یعنی با فرض اینکه او با پرسپولیس حاضر به امضای قرارداد باشد، باز هم این تیم بزرگ،‌ روزهای مهم و آماده‌سازی برای نیم فصل دوم را باید بدون سرمربی سپری کند و همین یک موضوع کافیست تا هر فردی که دل در گرو پرسپولیس دارد به شدت نگران آینده تیم خود باشد، مخصوصاً که صدر جدول در اختیار رقیب سنتی آن‌ها است./منبع: اقتصاد۲۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.