تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 0:47
کد خبر : 135312

نقشه گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس

نقشه گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی پرسپولیس البته اعتقاد دارد خرید مهاجم خارجی در شرایط فعلی و با بودجه‌ای که باشگاه دارد کار سختی است چرا که برخی از بازیکنان خارجی در این تیم جواب نداده‌اند.با این همه احتمال جذب مغانلو که می‌تواند برگ برنده‌ای برای پرسپولیس در نقل و انتقالات باشد در شرایط فعلی زیاد نیست و به همین پلن B مدیران پرسپولیس خزید یک مهاجم خارجی خواهد بود.

نقشه گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس

نقشه گل‌محمدی برای تقویت پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیمش خواهان جذب شهریار مغانلو شده اما از انجایی که این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد به خدمت گرفتن این بازیکن کار بسیار سختی است.

به همین دلیل گل‌محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر به هر دلیل جذب شهریار مغانلو منتفی شد به دنبال خرید یک مهاجم خارجی باشند.

سرمربی پرسپولیس البته اعتقاد دارد خرید مهاجم خارجی در شرایط فعلی و با بودجه‌ای که باشگاه دارد کار سختی است چرا که برخی از بازیکنان خارجی در این تیم جواب نداده‌اند.

با این همه احتمال جذب مغانلو که می‌تواند برگ برنده‌ای برای پرسپولیس در نقل و انتقالات باشد در شرایط فعلی زیاد نیست و به همین پلن B مدیران پرسپولیس خزید یک مهاجم خارجی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.