تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 19:11
کد خبر : 49437

تصادف مرگبار پراید با تیر چراغ برق/تصاویر

تصادف مرگبار پراید با تیر چراغ برق/تصاویر

آرمان شرق: برخورد شدید خودروسواری با تیر چراغ برق کنار آزادراه تهران قم، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت. به گزارش آرمان شرق به نقل از  ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۵۰ پس از تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران در ساعت ۱۵: ۱۱ دقیقه ی روز گذشته، به

آرمان شرق: برخورد شدید خودروسواری با تیر چراغ برق کنار آزادراه تهران قم، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش آرمان شرق به نقل از  ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۵۰ پس از تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران در ساعت ۱۵: ۱۱ دقیقه ی روز گذشته، به سرعت خود را به محل حادثه واقع در آزادراه قم تهران، مقابل تیر شماره ۱۲۱ رساندند.
اکبر فرمانی رئیس ایستگاه ۵۰ آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهایش در محل حادثه حاضر شده بود، دراین باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید درحال حرکت در آزادراه تهران قم به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با ستون برق روشنایی کنار آزادراه تصادف کرد.
وی افزود: شدت این برخورد به قدری بود که خودروسواری متلاشی شد و هر دو سرنشین آن در داخل اتاقک آن گرفتار و به سختی آسیب دیدند.
فرمانی اضافه کرد: با توجه به بعد مسافت تا محل حادثه، یکی از سرنشین این خودرو که زنی ۳۲ ساله بود، قبل از رسیدن نیروهای امدادی با کمک سرنشینان خودروهای عبوری از داخل خودرو بیرون آورده شد.
رئیس ایستگاه آتش نشانی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، راننده ی این خودرو که مردی ۲۵ ساله بود، را از میان اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه خارج کردند.
وی با اعلام این که این مرد جوان بنا به تشخیص عوامل اورژانس در اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد، افزود: جنازه این مرد جهت انجام اقدامات قانونی تحویل نیروی انتظامی منطقه شد.
اکبر فرمانی ادامه داد: آتش نشانان همچنین زن مصدوم این حادثه را که از ناحیه دست و پا و کمر به سختی مجروح شده بود به عوامل اورژانس سپردند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.
وی گفت: علت بروز این حادثه مرگبار هم اکنون از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.م۷

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.