تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 10:34
کد خبر : 132497

نحوه ساخت تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی

نحوه ساخت تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی

آرمان شرق-گروه جامعه: معمولا در خرید تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری رادمان پلاست باید سعی کنید جدای از توجه به فروشنده و برندی که خریداری می کنید، محصول را به خوبی بررسی کرده تا از استقامت و همچنین سالم بودن بدنه مطمئن شوید. همچنین به لحاظ بهداشتی توجه داشته باشید که محصولات سه لایه معمولا برای کسانی که از مخزن برای ذخیره آب در فضای باز استفاده می کنند بهتر است. وجود لایه دوم یا میانی در این محصول می تواند باعث فیلتر عبور نور خورشید از محصول شده و درنهایت از رشد جلبک درون تانکر جلوگیری کند.

نحوه ساخت تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی چگونه است ؟

تانکر آب 1000 لیتری | رادمان پلاست

اگر بدنبال خرید یا آشنایی داشتن از تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری هستید و یا میخواهید با نحوه ساخت و خرید تانکر آب زیر پله ۱۰۰۰ لیتری عمودی آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع اطلاعات کاملی به شما ارائه بدهیم. خرید محصولات مرتبط با صنایع مختلف به دلیل اینکه حساسیت های خاصی از نظر دوام، مقاومت در مقابل عوامل محیطی و همچنین در مقابل ضربه یا موارد دیگر دارد, لازم است که با دقت بیشتری انتخاب شود. به همین منظور هم باید سعی شود تا با اطلاعات کامل تری برای خرید این اقلام اقدام کنیم تا مشکلی در این مورد ایجاد نشود. داشتن اطلاعات کامل درخصوص تهیه لوازمی مانند تانکر های آب می تواند در صنایع مختلف از جمله کشاورزی نیز کارآمد باشد. همچنین افرادی که به دنبال فروش یا راه اندازی تولیدی تانکر آب دارند هم به دلیل اینکه لازم است در رابطه با نحوه ساخت مخزن آب  رادمان پلاست این محصول اطلاعات کامل داشته باشند هم بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر برده تا مشکلی از این نظر هم برای آن ها ایجاد نشود. در این مطلب ما قصد داریم با حساسیت بیشتری این موضوع را دنبال کنیم و همچنین اطلاعات لازم را در این زمینه به شما ارائه بدهیم. با ما همراه باشید.

تانکر ۱۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه

 

این نوع تانکر معمولا از جنس پلی اتیلن می باشد که به رنگ های مختلف موجود است اما عموما به رنگ سفید تولید می شود. این محصول به دلیل اینکه از جنس پلی اتیلن است در مقابل عوامل متعدد محیطی از جمله خورندگی,ضربه های خفیف,سرمایش و گرمایش و موارد دیگر کاملا مقاوم بوده و دچار تغییرات و فرسایش شیمیایی نمی شود. معمولا از این محصول در صنایع مختلفی که نیاز به ذخیره مایعات تا میزان ۱۰۰۰ لیتر وجود دارد استفاد می شود. ذخیره سازی مایعاتی چون آب در زمین های کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت هم استفاده از این تانکر ها در چنین کاربری هایی می تواند مفید و موثر باشد. از سوی دیگر هم معمولا در تانکر هایی که بصورت فلزی تولید می شوند، ما بعد از مدتی شاهد خورندگی و درنهایت بی کیفیت شدن آب و یا آسیب به بدنه تانکر هستیم که تانکر های پلی اتیلن برای جلوگیری از همین موارد ساخته و به بازار عرضه می شوند. در ادامه در خصوص این تانکر ها و بخصوص قیمت و نحوه ساخت این تانکر و نکاتی درخصوص خرید این محصول صحبت خواهیم کرد.

نحوه ساخت تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی رادمان پلاست

مرحله اول در تولید این تانکر ها معمولا از روش های یکسانی استفاده می شود اما مسئله مهمی که در میان تانکر های مختلف بازار وجود دارد بحث کنترل کیفیت است. معمولا کیفیت تانکر ها با هم متفاوت است و حتی تعداد لایه های آن ها نیز می تواند متفاوت از هم تعیین شود. اما پیش از اینکه به کنترل کیفیت و مرحله مربوط به بررسی لایه های تانکر برسیم, می خواهیم از ابتدا بگوییم که تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه چگونه ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از جنس پلی اتیلن است. پلی اتیلن در ابتدا بصورت پودر قرار دارد و کم کم مواد مختلف به آن افزوده می شود. مواردی که به پودر پلی اتیلن افزوده می شود شامل رنگ های مجاز, مواد محافظ در مقابل اشعه های مختلف از جمله اشعه یو وی است. باید در نظر داشته باشیم که این محصول باید توسط صافی های مختلف الک شده تا ذرات پودر بصورت یکسان و همگن از هم باشند. درنهایت بعد از این مرحله، وارد فاز دوم می شویم.

قالب پلی اتیلن

در این مرحله معمولا پلی اتیلن رادمان پلاست باید در یک قالب قرار بگیرد. قالب ها معمولا بصورت دو تکه هستند و مواد خام در این قالب ها ریخته شده و درب این قالب ها بسته می شود. البته دستگاه های دیگری نیز در این مرحله نقش دارند مانند دستگاه اکسترود که می تواند به یکسان و یک دست شدن ذرات رنگ و پودر پلی اتیلن کمک کنند. بعد از اینکه پودر در قالب آماده شد و ماده خام بصورت کاملا یک دست در قالب قرار گرفت, درب قالب بسته شده و مرحله سوم آغاز می شود.

مواد لازم برای ساخت تانکرآب

در این مرحله مواد لازم برای ساخت تانکر آماده است و بعد از بسته شدن درب قالب ها, قالب بصورت دورانی شروع به چرخش می کند. البته سرعت گردش قالب مشخص شده است اما نکته مهم وجود حرارت در این مرحله است. حرارت باعث می شود که ماده پلی اتیلن درون قالب ذوب شده و با حرکت گردشی قالب,در سطح محصول بصورت یکسان پخش شده و به حالت یکدست در بیاید. کم کم حرارت کاهش پیدا کرده و مخزن بعد از چند بار گردش دیگر,وارد مرحله چهارم می شود.

خارج شدن مخزن آب از قالب

در این مرحله تقریبا مخزن آماده است و لازم است که از قالب خارج شود. معمولا حساسیت بیشتری در این مرحله وجود دارد و مخزن با احتیاط تمام بعد از سرد شدن از قالب خارج شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

کنترل کیفی مخزن آب

در این مرحله بررسی نهایی انجام می شو و درصورت لزوم,بخش هایی از بدنه که دچار مشکل است اصلاح شده و رنگ آمیزی بخش های مورد نیاز نیز انجام میشود.سپس  تست کنترل کیفیت انجام می شود. پیشتر گفتیم که کیفیت مخازن یکی از اصلی ترین مولفه های این محصول در رقابت با دیگر رقبای خود در بازار است. هر شرکتی که به تولید محصولاتی مانند مخازن می پردازد اولین چیزی که در نظر دارد این است که در کیفیت محصول بتواند گوی سبقت را از دیگران برباید. پس در بحث کنترل کیفیت محصول باید به خوبی تست شده و از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفته تا محصول نهایی, کاملا تضمینی به دست مشتری برسد.

قیمت تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه

توصیه ما به شما این است که پیش از اینکه بخواهید به رقم مشخصی فکر کنید، اول از همه به عوامل موثر در قیمت گذاری فکر کنید. ما میدانیم که یک محصول بخصوص محصولاتی که مرتبط با صنایع مختلف هستند, لازم است که حتما به خوبی بررسی شده و با کیفیت خوب در اختیار مشتری قرار بگیرد. این موضوع به دو دلیل مهم است چرا که مشتری هزینه خرید تجهیزات و همچنین برنامه زمان بندی تولید خود را با وجود این تجهیزات با اطمینان کامل انجام می دهد و طبیعتا اولین موضوعی که مد نظر است,کیفیت محصول است. همین موضوع می تواند اولین مولفه در قیمت گذاری باشد. کیفیت یک محصول,مقاومت آن و تک لایه یا چند لایه بودن محصول,همه میتواند دلیلی بر افزایش یا کاهش قیمت یک محصول نسبت به دیگر رقبا باشد. همچنین باید در نظر بگیرید که محصولاتی که از نظر مواد خام اولیه مورد ارزیابی کیفی قرار میگیرند معمولا محصولات به مراتب بهتری هستند چرا که مواد اولیه این محصول به درستی بررسی شده است.

هزینه های دیگری از جمله هزینه های حمل کالا, نصب و قرار دادن محصول در محل و مواردی از این دست می تواند به هزینه خرید شما اضافه شود و همچنین باید این مضووع را در نظر بگیرید که فروشنده ها و برند های مختلف معمولا قیمت های متفاوتی برحسب کیفیت محصول خود تعیین می کنند که این تفاوت قیمت باعث شده است که ارائه یک قیمت مشخص مشکل باشد. به همین منظور توصیه می شود حتما از بهترین فروشنده در این زمینه محصول مورد نیاز خود را خرید کنید تا مشکلی در قیمت نداشته باشید.

نکات مهم در خرید تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه رادمان پلاست

خرید تانکر آب 1000 لیتری عمودی کوتاه | رادمان پلاست

معمولا در خرید تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری رادمان پلاست باید سعی کنید جدای از توجه به فروشنده و برندی که خریداری می کنید، محصول را به خوبی بررسی کرده تا از استقامت و همچنین سالم بودن بدنه مطمئن شوید. همچنین به لحاظ بهداشتی توجه داشته باشید که محصولات سه لایه معمولا برای کسانی که از مخزن برای ذخیره آب در فضای باز استفاده می کنند بهتر است. وجود لایه دوم یا میانی در این محصول می تواند باعث فیلتر عبور نور خورشید از محصول شده و درنهایت از رشد جلبک درون تانکر جلوگیری کند. همچنین باید سعی کنید در بارگیری و تخلیه این محصول حتما از افراد با تجربه کمک بگیرید. معمولا تخلیه محصولی مانند تانکر پلی اتیلن ۱۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه نیاز به ۵ تا ۷ نفر نیروی انسانی دارد و گاهی اوقات از جرثقیل یا لیفتراک برای بارگیری یا تخلیه تانکر استفاده می شود. به همین منظور,باید سعی کنید تمام شرایط را برای حفظ سلامت و مقاومت محصول در حین بارگیری یا تخلیه فراهم کنید تا مشکلی برای بدنه محصول ایجاد نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.