تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 22:30
کد خبر : 140782

موضوع پیچیده پاداش در پرسپولیس

موضوع پیچیده پاداش در پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:مطالبات اعضای تیم پرسپولیس شامل سه بخش قراردادها، آپشن‌ها و پاداش پیروزی می‌شود اما به نظر می‌رسد مورد سوم کاملا در خطر از بین رفتن است.

موضوع پیچیده پاداش در پرسپولیس

موضوع پیچیده پاداش در پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه” پرسپولیسی‌ها به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان شامل آپشن‌ها و پاداش پیروزی‌هایشان از باشگاه ناراحتند و به همین خاطر اعتصاب کرده‌اند. اعضای تیم رقم قرارداد فصل قبل خود را کاملا دریافت کرده‌اند و این فصل هم ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند اما آپشن‌ها و پاداش‌های خود را طلب دارند.
در این میان باشگاه وعده داده بخش دیگری از رقم قرارداد و آپشن‌ها را به زودی پرداخت خواهد کرد تا اینطوری بازیکنان را در فاصله شش روز تا بازی مقابل پیکان به تمرینات برگرداند اما هیچ حرفی از پاداش پیروزی زده نشده است.
پرسپولیسی‌ها می‌گویند در این فصل فقط برای یکی از بردهایشان پاداش گرفته‌اند در حالی که فصل قبل به ازای هر پیروزی بازیکنان و کادر فنی نفری ۱۵ میلیون تومان پاداش می‌گرفتند.

1935534

از سوی دیگر باشگاه می‌گوید به خاطر موضوع سقف قرارداد و حساسیت‌هایی که پیش آمده پرداخت پاداش مثل فصول قبل نخواهد بود .از سوی دیگر گفته می‌شود نهادهای نطارتی اعلام کرده‌اند باشگاه یا باید آپشن بدهد یا پاداش و اینطوری موضوع پرداخت پاداش پیروزی کاملا در خطر است و شاید اصلا کن فیکن شود.
این در شرایطی است که برای بازیکنان این پاداش‌ها اهمیت زیادی دارد اما برای اعضای دور و بر تیم شامل تدراکاتچی‌ها، ماساژورها و اعضای رسانه‌ای اهمیت بسیاری دارد چرا که وقتی درصدی از رقم قراردادها پرداخت می‌شود با توجه به رقم قرارداد ناچیز آنها آن درصد کوچک، رقم بسیار کمی می‌شود و این رقم ناچیز بعضا در فاصله دو تا سه ماهه پرداخت می‌شود؛  پس در این فاصله پاداش‌های برد که به همه اعضا پرداخت می‌شود آنها را نجات می‌دهد. در چنین شرایطی حالا ک بحث حذف پاداش‌ها پیش آمده اعضای دور و بر تیم بیشتر از بازیکنان ناراحتند، چرا که اگر اینگونه شود دریافتی‌های آنها هر دو سه ماه یک بار خواهد بود و به مشکل برخواهند خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.