تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 16:28
کد خبر : 147201

مشعل پویا، شرکتی دانش‌بنیان و تحول آفرین است

معاون منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان : خودمان تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت را تولید می کنیم

معاون منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان : خودمان تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت را تولید می کنیم

آرمان شرق-گروه اقتصاد:قوی شدن و اعتماد به نخبگان عنوان کرد و افزود: روزی ما در تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت محتاج دیگران بودیم ولی امروز با تکیه بر دانش بومی و جوانان ایرانی متخصص؛ به نقطه ای رسیده ایم که خودمان تولید کننده هستیم و وابسته خارج از کشور نیستیم.

معاون منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان : خودمان تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت را تولید می کنیم

مهندس محمد ده‌بیدیان معاون منابع انسانی و مدیر روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از شرکت دانش‌بنیان مشعل پویا با تجلیل از دستاوردها و توانمندی متخصصان این شرکت در طراحی و ساخت تجهیزات دانش‌بنیان و پیشرفته صنعت نفت و انرژی، گفت: مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت مشعل پویا با تفکر تحول آفرین دکتر قدیری افق های روشنی پیش رو دارد و طرح های دانش‌بنیان آن؛ پیشرفت کشور را، هدف گذاری کرده است.

وی خطاب به دانشمندان جوان این شرکت هم گفت: امروز، شما در حال تامین نیازمندی های علمی کشور خودتان هستید و در بعضی از حوزه هایی که ورود کرده اید، بسیار باعث افتخار و سربلندی است.

وی تنها راه مبارزه با تحریم ها و استکبار را ؛ قوی شدن و اعتماد به نخبگان عنوان کرد و افزود: روزی ما در تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت محتاج دیگران بودیم ولی امروز با تکیه بر دانش بومی و جوانان ایرانی متخصص؛ به نقطه ای رسیده ایم که خودمان تولید کننده هستیم و وابسته خارج از کشور نیستیم.

شرکت مشعل‌پویا از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که با راه اندازی پردیس فناوری نفت و انرژی نصف‌جهان، تحت نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رفع تحریم‌ها  و حمایت از دانش بنیان‌ها را هدف گذاری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.