تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 6:18
کد خبر : 134308

مصاف پرسپولیس-سپاهان در اوج پختگی

مصاف پرسپولیس-سپاهان در اوج پختگی

آرمان شرق-گروه ورزش:طبق قرعه این دو تیم در هفته دهم در ورزشگاه نقش جهان رو به روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. با توجه به برگزاری بازی در هفته دهم، دو تیم فرصت دارند به ثبات خوبی در ترکیب‌شان برسند و احتمالا در شرایط مناسبی که شناخت خوبی هم از یکدیگر دارند پای به این مسابقه می‌گذارند.

مصاف پرسپولیس-سپاهان در اوج پختگی

پرسپولیس-سپاهان در اوج پختگی دو تیم

به گزارش “ورزش سه”، دیروز قرعه‌کشی لیگ بیست و سوم برگزار شد و تیم‌ها ترتیب رویارویی با حریفان خود در لیگ برتر را شناختند. یکی از مهم‌ترین بازی‌های هر سال لیگ برتر مربوط به جدال پرسپولیس و سپاهان است که همواره حساسیت ویژه خود را داشته اشت.

پرسپولیس فصل گذشته رقابت حساسی با سپاهان داشت و دو تیم در دور رفت به تساوی رسیدند و زردپوشان در دور برگشت پرسپولیس را در ثانیه‌های پایانی شکست دادند اما این پیروزی رو در رو هم سبب قهرمانی آنها نشد و سرخ‌ها با پیروزی‌های متوالی در سال ۱۴۰۲ روی سکوی قهرمانی ایستادند.

1896140

با توجه به ادامه کار یحیی و مورایس در پرسپولیس و سپاهان انتظار می‌رود رقابت دو تیم برای قهرمانی همانند فصل گذشته داغ باشد.

طبق قرعه این دو تیم در هفته دهم در ورزشگاه نقش جهان رو به روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. با توجه به برگزاری بازی در هفته دهم، دو تیم فرصت دارند به ثبات خوبی در ترکیب‌شان برسند و احتمالا در شرایط مناسبی که شناخت خوبی هم از یکدیگر دارند پای به این مسابقه می‌گذارند.

سپاهان برای تلافی قهرمانی سرخ‌ها با توپ پر می‌آید و شاگردان گل‌محمدی نیز تلاش می‌کنند در لیگ برتر در بازی مستقیم نیز سپاهانی‌ها را شکست دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.