تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 7:42
کد خبر : 139998

کار سخت پرسپولیس،سپاهان و نساجی مقابل رقبا

کار سخت پرسپولیس،سپاهان و نساجی مقابل رقبا

آرمان شرق-گروه ورزش:کار پرسپولیس در کشور قطر به هیچ‌وجه آسان نیست، چراکه رقیب سرسخت قطری ستاره‌های بزرگی را دراختیار دارد با این حال یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نباید بازنده از زمین خارج ‌شود، ‌چراکه شکست در این بازی می‌تواند به منزله پایان زودهنگام کار آنها در لیگ قهرمانان باشد.

کار سخت پرسپولیس،سپاهان و نساجی مقابل رقبا

 «اعتماد»: هفته دوم از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود و سه باشگاه پرسپولیس و نساجی و سپاهان به مصاف رقیبان ‌خود می‌روند. در این گزارش نگاهی به وضعیت سه نماینده کشورمان و تقابل با حریفان آسیایی آنها انداختیم.‌ در این هفته سپاهان و نساجی میزبان الاتحاد و الهلال هستند و پرسپولیس به قطر رفته تا به مصاف الدحیل برود.

سپاهان-الاتحاد؛ تقابل دو تیم زردپوش ایران و عربستان

سپاهان که در هفته اول بازی‌های لیگ قهرمانان در عراق و مقابل نیر‌وی هوایی این کشور با نتیجه ۲‌-۲ متوقف شده بود در اصفهان میزبان الاتحاد عربستان است. الاتحادی‌ها در بازی اول خود برنده از زمین خارج شدند و برای ادامه صدرنشینی کار سختی مقابل نماینده کشورمان دارند. بازی این دو تیم صرف‌نظر از اینکه هر دو کیت اصلی‌شان زرد رنگ است یک ‌جدال حیثیتی‌ هم ‌محسوب می‌شود! سپاهان بعد از اینکه چهار امتیاز از لیگ برتر را به دلیل انضباطی از دست داد و از صدر جدول سقوط کرد به نظر می‌رسد حالا در شرایط خوبی به لحاظ روحی قرار دارد. آنها پس از بازی ۱۰ مهر در مقابل الاتحاد باید به مصاف آلمالیق بروند. آلمالیق نماینده کشور ازبکستان به حساب می‌آید که در بازی اول مقابل الاتحاد شکست خورد به این ترتیب مشخص شد نمی‌تواند سد سرسختی برای نماینده کشورمان باشد. از طرفی با توجه به اینکه سپاهانی‌ها یک بازی خانگی مقابل حریف عراقی دارند با کسب نتیجه مطلوب مقابل عربستانی‌ها می‌توانند امیدوار به صعود به مرحله حذفی باشند. هر چند ستاره‌های بزرگ الاتحاد نظیر کانته و حمدالله خطری بالقوه برای شاگردان مورایس محسوب می‌شوند. ضمن اینکه حضور یا عدم حضور بنزما در این بازی از حواشی جالب رقابت دو تیم است.

نساجی-الهلال؛ کار سخت مازنی‌ها در تهران مقابل یاران نیمار

نساجی دیگر نماینده کشورمان در این هفته به مصاف الهلال می‌رود. نماینده کشورمان که در هفته نخست توانست به اولین پیروزی خود در تاریخ بازی‌های آسیایی برسد کار بسیار دشواری در مقابل نیمار و یارانش دارد. الهلال در اولین بازی خود مقابل نوبهار تاجیکستان به سختی یک مساوی گرفت اما آنها با صرف هزینه‌های گزاف جاه‌طلبی‌های زیادی در فوتبال آسیا دارند. به ‌طور حتم و با توجه به شرایط، کسب یک نتیجه مساوی هم برای نماینده کشورمان مفید است و به ادامه صدرنشینی نساجی‌چی‌ها خواهد انجامید، اما کار فوق‌العاده سختی خواهد بود. احتمالا بسیاری از هواداران نساجی از شهر خسته راهی تهران خواهند شد تا در این بازی تاریخی تیم محبوب‌شان را حمایت کنند. با این حال رحمتی می‌داند چه کار سختی مقابل یکی از گران‌ترین تیم‌های آسیا که نه، دنیا دارد!

پرسپولیس-الدحیل؛ یحیی مراقب باش نبازی!

شاگردان یحیی گل‌محمدی که کارشان را با شکست در مقابل النصر در آزادی بدون تماشاچی آغاز کرده بودند در بازی دوم باید به مصاف الدحیل بروند. کار پرسپولیس در کشور قطر به هیچ‌وجه آسان نیست، چراکه رقیب سرسخت قطری ستاره‌های بزرگی را دراختیار دارد با این حال یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نباید بازنده از زمین خارج ‌شود، ‌چراکه شکست در این بازی می‌تواند به منزله پایان زودهنگام کار آنها در لیگ قهرمانان باشد. استقلال تاجیکستان دیگر هم‌گروهی نماینده کشورمان در این بازی‌هاست که اتفاقا با متوقف کردن الدحیل نشان داد زنگ تفریح نیست و فوتبال بازی کردن و کسب نتیجه را بلد است. پرسپولیس در بازی با الدحیل میلاد سرلک را به دلیل محرومیت دراختیار ندارد و احتمال اینکه وحید امیری که در مقابل النصر مصدوم شده بود به این بازی نرسد‌ هم‌ وجود دارد. با این حال بازگشت سلمانی و‌ عمری از اردوی تیم امید و آمادگی مهدی ترابی می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای یحیی باشد. نکته دیگر اینکه اگر فرصت بازی برای‌ نبیل، مهاجم سوئدی جدید سرخ‌ها فراهم شود، می‌توانیم ببینیم آیا او می‌تواند مشکلات خط حمله این تیم را برطرف کند یا نه. پرسپولیس در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا که به فینال رسید در مرحله گروهی با الدوحیل هم‌گروه بود اما در دو بازی رفت و برگشت به این تیم باخت و البته باتوجه به سایر نتایج توانست به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.