تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 0:39
کد خبر : 135031

قرارداد یامگا منتشر شد

قرارداد یامگا منتشر شد

آرمان شرق-گروه ورزش:اصل قرارداد یامگا برای فصل دوم با ۲۰ درصد افزایش به ۳۶۰ هزار یورو رسیده است. علاوه بر این آپشن‌ها دریافتی یامگا را به عدد ۴۲۷ هزار یورو رسانده که ۳۰۰۰ یورو بابت پیروزی‌های لیگ برتر و ۶۴ هزار یورو با فرض موافقت مدیرعامل و سرمربی تیم به این بازیکن پرداخت می‌شود. همچنین در قرارداد یامگا قید شده که مالیات و به‌طور کلی همه کسورات به عهده این بازیکن فرانسوی است.

قرارداد یامگا منتشر شد

ایسنا : در روزهایی که قرارداد بازیکنان استقلال منتشر می‌شود، آخرین مورد مربوط به کوین یامگاست؛ ستاره فرانسوی آبی‌ها که به دلیل کیفیت فنی بالایش، قراردادش نشان می‌دهد ارزش پولی را که دریافت می‌کند، داشته است.
قرارداد یامگا برای فصل نخست مجموعا ۳۰۰ هزار یورو بوده که با آپشن‌های قرارداد به ۳۷۵ هزار یورو می‌رسد. آپشن‌هایی که در سال اول برای یامگا فعال شده، ۲۰ هزار یورو بابت قهرمانی در لیگ برتر، ۳۲۰۰ یورو بابت پیروزی در بازی‌های لیگ برتر، ۲۶ هزار یورو بابت رضایت مدیرعامل و ۲۶ هزار یورو بابت رضایت سرمربی بوده است.
اصل قرارداد یامگا برای فصل دوم با ۲۰ درصد افزایش به ۳۶۰ هزار یورو رسیده است. علاوه بر این آپشن‌ها دریافتی یامگا را به عدد ۴۲۷ هزار یورو رسانده که ۳۰۰۰ یورو بابت پیروزی‌های لیگ برتر و ۶۴ هزار یورو با فرض موافقت مدیرعامل و سرمربی تیم به این بازیکن پرداخت می‌شود. همچنین در قرارداد یامگا قید شده که مالیات و به‌طور کلی همه کسورات به عهده این بازیکن فرانسوی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.