تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 7:57
کد خبر : 130270

فولاد خراسان در جشنواره ستارگان روابط عمومی درخشید

فولاد خراسان در جشنواره ستارگان روابط عمومی درخشید

آرمان شرق-گروه اقتصاد:جشنواره ستارگان روابط عمومی معیارهای از جمله پاسخگویی، شفافیت، عملکرد مثبت، …. را جهت انتخاب برترین ها در نظر می گیرد. حائز اهمیت است که این شرکت از میان صدها شرکت و سازمان دیگر به علت شفافیت عملکرد، پاسخگویی روزآمد، به کار بستن ابزارهای هوشمند روز و تکریم ارباب رجوع توانسته است که به این درجه نائل شود.

فولاد خراسان در جشنواره ستارگان روابط عمومی درخشید

لوح افتخار جشنواره ستارگان روابط عمومی به فولاد خراسان رسید

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خراسان در دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی به عنوان برترین در این حوزه معرفی شد.

 در دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که با حضور و بررسی عملکرد صدها شرکت، سازمان و اداره مختلف همراه بود، مدیریت روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان با جلب آراء هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره موفق به کسب لوح افتخار ستاره مدیریت روابط عمومی شد.

مهندس بقراط مدیر با سابقه روابط عمومی فولاد خراسان که به سبب ارتباط مستمر با رسانه‌ها از اشتهار خاصی برخوردار است به عنوان مدیر روابط عمومی این مجتمع لوح تقدیر را از دست برگزارکنندگان جشنواره دریافت کرد.

شایان ذکر است که شرکت فولاد خراسان از جمله بنگاه‌های اقتصادی پاسخگو و شفاف نسبت به سهامداران خود، مراجعین، ساکنین محلی و رسانه‌ها می‌باشد.

فولاد خراسان

مدیرکل روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، مهندس شهرام بقراط  در دهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار  شد موفق به دریافت لوح سپاس ستاره ملی روابط عمومی شد.این دومین لوحی است که به شرکت فولاد خراسان در جشنواره ستارگان روابط عمومی تقدیم شده است.

جشنواره ستارگان روابط عمومی معیارهای از جمله پاسخگویی، شفافیت، عملکرد مثبت، …. را جهت انتخاب برترین ها در نظر می گیرد. حائز اهمیت است که این شرکت از میان صدها شرکت و سازمان دیگر به علت شفافیت عملکرد، پاسخگویی روزآمد، به کار بستن ابزارهای هوشمند روز و تکریم ارباب رجوع توانسته است که به این درجه نائل شود.

فولاد خراسان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.