تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 0:55
کد خبر : 138740

فوری/ کایسدو نمی آید!؛ پرسپولیس تا فردا مهاجم خارجی دیگری را می گیرد

فوری/ کایسدو نمی آید!؛ پرسپولیس تا فردا مهاجم خارجی دیگری را می گیرد

آرمان شرق-گروه ورزش: با منتفی شدن حضور کایسدو ؛ پرسپولیس تا فردا مهاجم حارجی دیگری را می گیرد. این تیم هم اینک در حال مذاکره با دو گزینه دیگر است.

فوری/ کایسدو نمی آید!؛ پرسپولیس تا فردا مهاجم خارجی دیگری را می گیرد

فحاشی به همسر بازیکن: پرسپولیس - کایسدو کنسل شد

 پرسپولیس همچنان برای جذب مهاجم خارجی درحال تلاش است و در شرایطی که در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس جذب مهاجم طی ۴۸ساعت آینده تصویب شده بود، این اتفاق باز هم عقب افتاد.

از روز گذشته در رسانه‌ها نام فیلیپه کایسدو، مهاجم اکوادوری مطرحی که سابقه بازی در منچستر سیتی و اینتر را نیز دارد به میان آمده بود و حتی تصاویر فتوشاپی از او با پیراهن پرسپولیس نیز طراحی شده بود.

درحالی که هواداران پرسپولیس به جذب یک مهاجم با کیفیت امیدوار شده بودند حالا درویش خبر کنسل شدن این انتقال را به دلیل عجیب‌ترین دلیل ممکن را داد.

درویش در این خصوص گفت: ما با یک بازیکن تقریبا تمام کردیم و قرارداد را فرستادیم اما گاها آدم شرمنده می‌شود. کارهایی می‌کنند برخی شبه هواداران… با بازیکنی که صحبت کردیم و تمام شد، گفت باید با همسرم صحبت کنم. او به ما پیام داد و دیدیم ناراحت است و گفت که به چه جرمی به همسر من فحاشی کردید؟!

مدیرعامل پرسپولیس در مورد حرفهای این مهاجم اضافه کرد: یکسری دلال‌ها دنبال این هستند که کارمان را خراب کنند و با من هم رابطه خوبی ندارند. او گفت اصلا نخواهم آمد و کاملا منتفی شد.

او در مورد لو رفتن نام این بازیکن گفت: متاسفانه از دیروز نمی‌دانم چه کسی به چه شکلی نام بازیکن را لو داد. قبل از لوکادیا هم همین اتفاق افتاد و قرارداد او دو برابر شد. حتی همین امروز صحبت کردیم که آن بازیکن گفته بود باید برای من در زعفرانیه خانه بگیرید.

او در مورد تهدید این بازیکن ادامه داد: به کایسدو پیام دادند که دیدی با لوکادیا چه کار کردند؟ برای تو بدتر خواهد شد. شما ببینید نگرش این افراد در مورد ایران و ایرانی چگونه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.