تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 7:05
کد خبر : 137378

فرشاد فرجی شاید برای فولاد!

فرشاد فرجی شاید برای فولاد!

آرمان شرق-گروه ورزش:مدافع سرخپوشان پایتخت که هر بار به عنوان بازیکن جانشین برای پرسپولیس در فصل گذشته بازی کرد عملکرد قابل قبولی داشت حالا با ترافیک مدافعان روبروست تا بیش از پیش به پیشنهاد علیرضا منصوریان برای پیوستن به فولاد خوزستان فکر کند.

فرشاد فرجی شاید برای فولاد!

فرشاد فرجی در پرسپولیس اما شاید برای فولاد

به گزارش ورزش سه، جذب محمدحسین کنعانی زادگان نه تنها گئورگی گولسیانی را نیمکت نشین کرد بلکه احتمال حضور فرشاد فرجی در فصل فشرده جاری فوتبال باشگاهی ایران را کاهش داد.

مدافع سرخپوشان پایتخت که هر بار به عنوان بازیکن جانشین برای پرسپولیس در فصل گذشته بازی کرد عملکرد قابل قبولی داشت حالا با ترافیک مدافعان روبروست تا بیش از پیش به پیشنهاد علیرضا منصوریان برای پیوستن به فولاد خوزستان فکر کند.

با این حال مدافع پرسپولیس تمرکز خود در تمرینات این تیم را از دست نداده است تا همچنان یکی از گزینه‌های مورد اعتماد یحیی باشد تا با هر تصمیم ناگهانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس یا جدایی از این تیم به مقصد باشگاهی دیگر وضعیت ایده آلی داشته باشد.

فرجی فارغ از هر جابجایی در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران تنه به تنه ستاره‌ای مثل کنعانی زادگان پیش می‌رود!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.