تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 23:45
کد خبر : 133162

علیرضا بیرانوند یک ماه دیگر به میادین باز می گردد

علیرضا بیرانوند یک ماه دیگر به میادین باز می گردد

آرمان شرق-گروه ورزش:خوشبختانه از آنجایی که شکستگی از نوع جابجایی نبود، نیازی به انجام عمل جراحی باز نبود و در اینجا جا دارد از کادر پزشکی تیم ملی تشکر کنیم که در این چند روز زحمات زیادی برای درمان بیرانوند کشیدند. ان‌شاالله علیرضا با انجام این مراقبت‌های ویژه می‌تواند بعد از ۴ هفته به میادین برگردد.

علیرضا بیرانوند یک ماه دیگر به میادین باز می گردد

ایرنا- عضو کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که دروازه‌بان این تیم تا یک ماه آتی به تمرینات باز خواهد گشت.

 

دروازه‌بان‌ ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار با ازبکستان از ناحیه فک آسیب دیده بود، امروز (شنبه) تحت یک عمل سرپایی قرار گرفت.

فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس در رابطه با شرایط بیرانوند اظهار کرد: متاسفانه علیرضا در اردوی تیم ملی و دیدار مقابل ازبکستان دچار شکستگی از ناحیه فک شده بود. پس از انجام کارهای اولیه برای این بازیکن و انجام تصویربرداری و سی‌تی‌اسکن، شورای پزشکی برای او تشکیل و تصمیم بر این شد که فک او ابتدا به مدت دو هفته فیکس شود و پس از آن نیز دو هفته الاستیک تراپی برایش انجام شود به این معنی که فک‌اش با باند مخصوص دو هفته نگه داشته شود.

این عضو کادرپزشکی سرخپوشان اضافه کرد: خوشبختانه از آنجایی که شکستگی از نوع جابجایی نبود، نیازی به انجام عمل جراحی باز نبود و در اینجا جا دارد از کادر پزشکی تیم ملی تشکر کنیم که در این چند روز زحمات زیادی برای درمان بیرانوند کشیدند. ان‌شاالله علیرضا با انجام این مراقبت‌های ویژه می‌تواند بعد از ۴ هفته به میادین برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.