تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 5:50
کد خبر : 117250

شکایت از ابراهیم رئیسی به ابراهیم رئیسی!

شکایت از ابراهیم رئیسی به ابراهیم رئیسی!

آرمان شرق-گروه سیاست:من نمی‌دانم نیت آقای مهاجری از مطرح کردن این اظهارات چیست و باید از خودشان سئوال کنید. اما این را می‌دانم که ایشان فردی معمولی هستند که مطالبش را هیچ‌وقت جدی ارزیابی نکرده‌ام. ایشان به نظر من آدمی عالِم نیست و یک روزنامه‌نگار در جمع صدها روزنامه‌نگار آنهم روزنامه‌نگاری متوسط است.

شکایت از ابراهیم رئیسی به ابراهیم رئیسی!

آرمان‌امروز: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا که به مخالف سرسخت ابراهیم‌رئیسی معروف است، در نامه ای از رئیس‌جمهور به  دادستان ویژه روحانیت شکایت کرد!این فعال سیاسی اصولگرا با انتشار شکواییه‌ای در صفحه تلگرامی خود به دادستان ویژه روحانیت ادعا کرده است، رئیس‌جمهوری در انجام وظایف قانونی و شرعی خویش کوتاهی نموده است. متن این نامه به شرح زیر است:
جناب حجت‌الاسلام رئیسی! دادستان ویژه روحانیت
با سلام  احترام

به استحضار می‌رساندطی ۱۵ماه گذشته رئیس جمهور سیزدهم، آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، در انجام وظایف قانونی و شرعی خویش به عنوان یک مقام مسئول نظام جمهوری اسلامی و شخصیتی روحانی گفتار‌ها و رفتار‌هایی داشته اند که ضرورت بررسی ناکارآمدی دولت ایشان را لازم می‌داند.
ایشان بعضا با انتصاب افراد ناکارآمد و با وعده‌های ، کاهش تورم به عدد یک رقمی (البته یک‌بار هم از عدد «نیم» سخن گفتند) تحویل دو دستی دولت به اشخاصی ناکارآمد از یک گرایش سیاسی، معطل کردن دستگاه دیپلماسی برای امضای برجام، افزایش روزافزون قیمت کالاها، ارائه آمار‌های غلط و غیرواقعی از حقایق اقتصادی، گرانی و کمبود شدید دارو و بلاتکلیفی نگران کننده بیماران و موارد متعدد دیگر موجبات سردرگمی کشور به لحاظ اقتصادی و سیاسی و نیز نارضایتی گسترده را فراهم آورده است.
صادق کوشکی در  گفت‌وگو با آرمان‌امروز در این رابطه اظهار داشت: من نمی‌دانم نیت آقای مهاجری از مطرح کردن این اظهارات چیست و باید از خودشان سئوال کنید. اما این را می‌دانم که ایشان فردی معمولی هستند که مطالبش را هیچ‌وقت جدی ارزیابی نکرده‌ام. ایشان به نظر من آدمی عالِم نیست و یک روزنامه‌نگار در جمع صدها روزنامه‌نگار آنهم روزنامه‌نگاری متوسط است.
این تحلیلگر سیاسی در ادامه با اشاره به نقدهایی که نسبت به دولت رئیسی مطرح می‌شود،‌ گفت: من سخنگوی دولت نیستم و سمتی در دولت ندارم. باید درباره چرایی عدم تحقق وعده‌ها به سراغ مسئولان مربوط بروید. به‌هرحال شما به‌عنوان روزنامه‌نگار این حق را دارید که از مسئولان دلیل ناکارآمدی‌ها را جویا شوید. من به‌عنوان کسی که در حوزه سیاست‌‌خارجی تخصص دارم، نمی‌توانم درباره وعده‌هایی مثل ساخت یک‌ملیون مسکن در سال یا کمبود دارو اظهارنظری داشته باشم.
او افزود:‌ در واقع من در دولت جایگاهی ندارم و به‌همین دلیل نمی‌توانم، اظهارنظری کارشناسانه و بر اساس واقعیت داشته باشم. یعنی اگر درباره مسکن و اقتصاد حرفی بزنم، حتما اظهارنظری منصفانه نخواهد بود. حتی اگر درباره دولت روحانی هم سئوال می‌کردید، بازهم پاسخی قانع‌کننده برای شما نداشتم. من در حوزه دیپلماسی و فرهنگی می‌توانم اظهارنظری دقیق داشته باشم.
وی درباره کارنامه ۱۶ ماهه دولت سیزدهم اظهار داشت: به‌نظر من بزرگترین نقطه ضعف دولت غفلت از مباحث فرهنگی است و هیچ تاثیری جدی در این بخش مهم به نمایش نگذاشته‌اند. منظورم این است که وزارت‌خانه‌های آموزش‌وپرورش، علوم،‌ فرهنگ و ارشاد، ورزش و میراث فرهنگی به‌گونه‌ای فعالیت کرده‌اند که گویی دولت روحانی روی کار است و سیاست‌های دولت پیشین ادامه دارد.
صادق کوشکی در پایان گفت: دولت رئیسی متاسفانه در حوزه فرهنگ هیچ تحولی نداشته است که این می‌تواند خسارت‌زا  باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.