تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 22:41
کد خبر : 132818

شهریار مغانلو – پرسپولیس؛ شدنی است؟

شهریار مغانلو – پرسپولیس؛ شدنی است؟

آرمان شرق-گروه ورزش:سپاهان نیز تصمیمی برای اخراج مغانلو و فروش او به سایر تیم‌های لیگ برتری ندارد تا تنها در صورتی که کمیته انضباطی این باشگاه وارد ماجرا شود درباره اظهارات مغانلو درباره پرسپولیس تصمیم‌گیری کند.آنچه مشخص است مغانلو نمی‌تواند سپاهان را به مقصد پرسپولیس یا هر تیم دیگری در لیگ برتر ترک کند تا فصل آینده هم پیراهن زردپوشان را بر تن کند.

شهریار مغانلو – پرسپولیس؛ شدنی است؟

بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.

باشگاه سپاهان اصفهان برنامه نقل و انتقالات تابستانی خود را با نظر ژوزه مورایس در حالی آغاز کرده است که صحبت‌هایی درباره خروج شهریار مغانلو از جمع زردپوشان اصفهانی مطرح شده است.

با این حال صحبت‌های مغانلو در یک برنامه تلویزیونی درباره قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر چندان به مذاق مدیران و هواداران سپاهان خوش نیامد تا کانال‌های هواداری این تیم خواستار کنار گذاشتن مغانلو شوند. این بازیکن حتی به کمیته انضباطی باشگاه هم احضار شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان نیز تصمیمی برای اخراج مغانلو و فروش او به سایر تیم‌های لیگ برتری ندارد تا تنها در صورتی که کمیته انضباطی این باشگاه وارد ماجرا شود درباره اظهارات مغانلو درباره پرسپولیس تصمیم‌گیری کند.

آنچه مشخص است مغانلو نمی‌تواند سپاهان را به مقصد پرسپولیس یا هر تیم دیگری در لیگ برتر ترک کند تا فصل آینده هم پیراهن زردپوشان را بر تن کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.