تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 21:55
کد خبر : 132803

شناسایی نیازهای تعالی سرمایه های انسانی در فولاد سنگان

شناسایی نیازهای تعالی سرمایه های انسانی در فولاد سنگان

هدف از برگزاری این جلسات در وهله اول، ایجاد زبان مشترک میان مدیران سرمایه های انسانی و دیگر واحدها به منظور شناسایی نیازهای سرمایه های انسانی در حوزه های کارکردی مختلف شرکت فولاد سنگان بوده و پس از آن آشنایی با مدل تعالی منابع انسانی برای دیگر معاونت های سازمان است.

شناسایی نیازهای تعالی سرمایه های انسانی در فولاد سنگان

photo_2023-06-20_08-45-51

درنشستی که با حضورنمایندگان معاونت های شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با مشاور حوزه تعالی منابع انسانی و نمایندگان واحد توسعه سرمایه های انسانی در محل سالن جلسات ساختمان اداری برگزار شد، ضمن تشریح و بررسی مدل تعالی منابع انسانی، در خصوص نقش سایر کارکنان سازمان علی الخصوص سطوح سرپرستی در حوزه تعالی سرمایه های انسانی، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، این جلسه با حضور نمایندگان معاونین، مدیران و روسای سازمان با محوریت تعالی منابع انسانی( ویرایش ۱۴۰۱) برگزار و رویکردهای حاضر در حوزه منابع انسانی برای مدیران دیگر واحد ها تشریح شد.

گفتنی است، هدف از برگزاری این جلسات در وهله اول، ایجاد زبان مشترک میان مدیران سرمایه های انسانی و دیگر واحدها به منظور شناسایی نیازهای سرمایه های انسانی در حوزه های کارکردی مختلف شرکت فولاد سنگان بوده و پس از آن آشنایی با مدل تعالی منابع انسانی برای دیگر معاونت های سازمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.