تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 7:30
کد خبر : 124388

سپاهان- پرسپولیس؛ راند شماره ۷۹/ انتقام پرسپولیسی‌ها

سپاهان- پرسپولیس؛ راند شماره ۷۹/ انتقام پرسپولیسی‌ها

آرمان شرق-گروه ورزش: در یکی از مهیج ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان برابر سپاهان به میدان می رود که با برگزاری این دیدار، عدد تقابل های دو تیم در بازی های رسمی شان به عدد ۷۹ می رسد.

 سپاهان- پرسپولیس؛ راند شماره ۷۹/ انتقام پرسپولیسی‌ها

سپاهان- پرسپولیس؛ راند شماره 79

جدال پیش روی سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راند شماره ۷۹ تاریخ بازی‌های رسمی این دو تیم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در یکی از مهیج ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان برابر سپاهان به میدان می رود که با برگزاری این دیدار، عدد تقابل های دو تیم در بازی های رسمی شان به عدد ۷۹ می رسد.

جالب است بدانید این دو تیم در ۷۸ بازی قبلی در حالی برابر هم به میدان رفته اند که ۲۶ پیروزی به نام پرسپولیس به ثبت رسیده و ۱۹ برد برای سپاهانی ها رقم خورده و در ۳۳ دیدار این دو تیم به تساوی برابر هم رضایت داده اند.

این تیم ها قبل از این بازی، ۴ بار در دیدارهای دوستانه روبروی هم صف آرایی کرده اند که یک پیروزی برای پرسپولیس به دست آمده و ۳ بازی دوستانه دیگر تیم ها با تساوی به پایان رسیده است.

سپاهانی‌ها در نظر دارند تا ظرفیت تماشاگران خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس افزایش دهند.

پرسپولیسی‌ها از سپاهان انتقام می‌گیرند

پرسپولیسی‌ها از سپاهان انتقام می‌گیرنددو تیم سپاهان و زنیت در دیداری دوستانه جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های محمد قربانی و محمد دانشگر، ۲ بر صفر به سود تیم ایرانی به پایان رسید. این دیدار حواشی و بازتاب‌های مختلفی داشت، از بردن پرچم اوکراین به ورزشگاه تا شعار علیه پرسپولیس و کیفیت پایین پخش زنده این مسابقه. سیگنال‌های ارسالی از ایران به حدی بی‌کیفیت بود که صدای تماشاگران روس را درآورد. یکی از رسانه‌های این کشور هم با کنایه اعلام کرد که این تصاویر یادآور کیفیت پخش زنده مسابقات سال ۲۰۰۷ در روسیه است!

از سوی دیگر این بازی مدیران سپاهان را بر آن داشت تا در مذاکره با مدیران استانی با تعداد تماشاگران بیشتر از ۳۰ درصد، میزبان تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشند که این درخواست واکنش یحیی گل محمدی را در پی داشت و او تاکید کرد اگر چنین شود بازی برگشت دو تیم در آزادی را با ظرفیت ورزشگاه برگزار خواهند کرد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.