از نویسنده این مطلب شکایت نکنید!

دنیای اقتصاد: بعد از دربی پرحاشیه و کم‌ثمر تهران، شاهد انواع و اقسام تنش‌ها و درگیری‌ها بودیم. همه شما در حال دنبال کردن فوتبال روز دنیا هستید و شاید تایید کنید که حتی ال‌کلاسیکو، دربی میلان و مادرید و منچستر و مرسی‌ساید، فینال لیگ قهرمانان اروپا و چه بسا اهدای جایزه توپ طلا هم این‌قدر حاشیه و بحران ندارد! خودتان بیش و کم همه‌چیز را می‌دانید و نیاز چندانی به یادآوری داستان‌های زجردهنده این مدت نیست، اما فقط به عنوان یکی از نمونه‌های ملتهب که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنارش عبور کرد، باید برویم سراغ رویه حیرت‌ا‌نگیز باشگاه پرسپولیس.

مدیران این تیم که به نظر می‌رسد هنوز از دریافت گل مساوی در دقایق پایانی بازی شاکی و عصبی هستند، در یک رفتار انتحاری رو به شکایت از همه عوامل درگیر در این مسابقه آورده‌اند؛ از خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران تا موعود بنیادی‌فر قاضی میدان، حسین حسینی و روزبه چشمی بازیکنان حریف، محمد نوازی مربی این تیم که به دلیل محرومیت در دربی حاضر نبود‌(!) و حتی ماساژور آبی‌ها. تازه باور کنید چند نفر را از قلم انداختیم. شاید حتی در بعضی موارد حق با پرسپولیسی‌ها باشد، اما این سیل شکایات چه نتیجه دیگری دارد جز مضحکه شدن اصل ماجرا؟ یعنی واقعا باشگاه به این بزرگی در آن حد هم مدیریت ندارد که بداند تعدد انتشار چنین اخباری موجب لوث شدن داستان می‌شود؟ به هر جهت امیدواریم باشگاه پرسپولیس لااقل از نویسنده این مطلب شکایت نکند!