تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 17:37
کد خبر : 39502

روند قیمت ارز و طلا در بازار امروز/ جداول

آرمان شرق: ظهر امروز نیز مانند دیروز قیمت‌ها در بازار طلا و ارز رشد قابل ملاحظه‌ای داشتند و سکه وارد کانال ۴.۶ میلیونی قرار گرفت اما پس از آن نرخ‌ها وارد سراشیبی شدند و به اعداد ثبت شده برای روز گذشته تدریجاً نزدیک شدند و در مواردی نیز پایین‌تر آمدند. به گزارش آرمان شرق به

آرمان شرق: ظهر امروز نیز مانند دیروز قیمت‌ها در بازار طلا و ارز رشد قابل ملاحظه‌ای داشتند و سکه وارد کانال ۴.۶ میلیونی قرار گرفت اما پس از آن نرخ‌ها وارد سراشیبی شدند و به اعداد ثبت شده برای روز گذشته تدریجاً نزدیک شدند و در مواردی نیز پایین‌تر آمدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه، بازار طلا و ارز پایتخت با نرخ‌های صعودی بازگشایی شد و از پیش از ظهر رشد قیمت‌ها رشد چشمگیری داشتند؛ اما پس از رسیدن به نقطه اوج در ساعات میانی روز وارد مدار نزولی شدند و به تدریج تا بعد از ظهر قیمت‌ها به محدوده نرخ‌های روز گذشته بازگشت.

قیمت سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در پایان معاملات روز گذشته روی مرز ۴ میلیون تومان ایستاد و امروز با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ۴.۲ میلیون تومان نیز رسید و بعد از ظهر ۴.۱ میلیون تومان شد.

سکه امامی (طرح جدید) نیز روز گذشته را با نرخ ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به پایان رساند و امروز با نرخ بازگشایی ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان آغاز به کار کرد و ظهر امروز از مرز ۴.۶ میلیون تومان نیز عبور کرد و پس از آن با شروع ریزش قیمت‌ها به زیر ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. در لحظه تنظیم گزارش اما سکه طرح جدید حدود ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

امروز در ساعات اوج قیمت در بازار نیم‌سکه نیز به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و ربع سکه به ۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید. اما هم‌اکنون پایین تر از این نرخ معامله می‌شوند.

به این ترتیب امروز نرخ سکه بهار آزادی (طرح قدیم) تا ۵.۲۶ درصد رشد قیمت نسبت به نرخ نهایی دیروز داشته است و سکه امامی (طرح جدید) حداکثر تا ۴.۵۳ درصد افزایش را تجربه کرد.

قیمت سکه (تومان)

 

بهار آزادی (طرح قدیم)

امامی (طرح جدید)

 

دوشنبه

سه‌شنبه

دوشنبه

سه‌شنبه

 

۴.۰۰۱.۰۰۰

بالاترین

پایین‌ترین

۴.۳۸۰.۰۰۰

بالاترین

پایین‌ترین

 

۴.۲۰۱.۰۰۰

۴.۰۵۱.۰۰۰

۴.۶۲۱.۰۰۰

۴.۳۴۸.۰۰۰

 

میزان تغییرات (تومان)

 

بیشترین مقدار نوسان روز

بیشترین تغییر نسبت به روز قبل

بیشترین مقدار نوسان روز

بیشترین تغییر نسبت به روز قبل

 

۱۵۰.۰۰۰

۲۰۰.۰۰۰

۲۴۱.۰۰۰

۲۷۳.۰۰۰

قیمت انس طلا با بازگشایی بازار جهانی بین ۱۱۹۳ تا ۱۱۹۷ دلار بود. مثقال طلا در بازار داخلی که روز گذشته پیش از مرز ۱.۶ میلیونی متوقف شد، امروز در ساعات اوج قیمت‌ها به مرز ۱.۷ میلیون تومانی نزدیک شد. گرم طلا نیز بین ۳۳۷ تا ۳۶۷ هزار تومان بود.

امروز همچنین گرم طلای ۱۸عیار به ۳۹۰ هزار تومان رسید و سپس به زیر ۳۶۰ هزار تومان بازگشت. همچنین گرم طلای ۲۴ عیار تا ۵۲۰ هزار تومان پیشروی و بعد ۴۸۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

قیمت طلا در بازار داخلی (تومان)

 

مثقال

گرم

 

دوشنبه

سه‌شنبه

دوشنبه

سه‌شنبه

 

۱.۵۹۱.۰۰۰

بالاترین

پایین‌ترین

۳۴۵.۲۵۰

بالاترین

پایین‌ترین

 

۱.۶۹۲.۰۰۰

۱.۵۵۵.۰۰۰

۳۶۷.۱۵۰

۳۳۷.۴۵۰

 

میزان تغییرات (برای هر مثقال به تومان)

 

بیشترین مقدار نوسان روز

بیشترین تغییر نسبت به روز قبل

 

۱۳۷.۰۰۰

۱۰۱.۰۰۰

 

قیمت ارزهای رایج نیز ظهر امروز با رشد قابل توجهی همراه شد و بعد از ظهر نرخ‌ها ریزش کردند.

دلار در بازار آزاد دیروز نهایتاً پایین مرز ۱۴ هزار تومان ثبت شد و ظهر امروز تا ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان افزایش یافت، اما در لحظه تنظیم گزارش قیمت دلار به مرز ۱۴ هزار تومان نزدیک شده است.

یورو نیز در پایان روز گذشته روی مرز ۱۶ هزار تومان ایستاد و ظهر امروز تا نزدیکی ۱۷ هزار تومان پیش رفت و با ریزش قیمت‌ها تا ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد. هم‌اکنون اما بالای ۱۶ هزار تومان معامله می‌شود.

پوند انگلیس نیز روز گذشته را با نرخ حدودی ۱۸ هزار تومان به پایان رساند و ظهر امروز به ۱۹ هزار تومان رسید. سپس به زیر ۱۸ هزار تومان بازگشت اما در لحظه تنظیم گزارش بالای مرز ۱۸ هزار تومانی معامله می‌شود.

بنابراین اگرچه امروز نرخ ارزهای رایج تا ۶ درصد و بیشتر رشد قیمت داشتند اما با ریزش نرخ‌ها در معاملات پس از ظهر و قیمت زنده در لحظه تنظیم گزارش، رشد نرخ‌ ارزهای رایج به‌طور میانگین کمتر از ۰.۵ درصد بوده است.

عنوان

قیمت دوشنبه

قیمت  سه‌شنبه

بالاترین

پایین‌ترین

دلار در بازار آزاد

۱۳.۹۰۰

۱۴.۶۵۰

۱۴.۰۵۰

دلار سلیمانیه

۱۳.۶۶۰

۱۴.۱۵۰

۱۳.۵۰۰

یورو

۱۶.۰۹۶

۱۶.۹۸۰

۱۵.۸۰۶

پوند انگلیس

۱۸.۰۵۶

۱۹.۰۶۲

۱۷.۷۷۲

درهم امارات

۳.۷۷۴

۳.۹۷۶

۳.۷۱۱

دینار کویت

۴۵.۹۶۱

۴۸.۳۸۳

۴۵.۱۸۶

فرانک سوئیس

۱۴.۲۵۱

۱۴.۹۸۰

۱۳.۹۸۴

لیر ترکیه

۲.۱۵۰

۲.۲۶۶

۲.۱۰۴

یوان چین

۲.۰۲۵

۲.۱۲۷

۱.۹۸۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.