تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 6:48
کد خبر : 135989

روزهای آتی بیانیه جبهه اصلاحات در باره قانون انتخابات صادر می‌شود

روزهای آتی بیانیه جبهه اصلاحات در باره قانون انتخابات صادر می‌شود

آرمان شرق-گروه سیاست:جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که با این نظر یعنی اعضای جبهه در انتخابات شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: به هرحال اینکه شرکت می‌کنند یا نمی‌کنند ما هنوز زمان داریم اما درباره پیش ثبت‌نام، در حال‌حاضر جبهه هیچ‌ توصیه‌ای درباره ثبت‌نام ندارد.

روزهای آتی بیانیه جبهه اصلاحات در باره قانون انتخابات صادر می‌شود

جزئیات جلسه امشب جبهه اصلاحات/ سخنگو: جبهه هیچ‌ توصیه‌ای درباره پیش ثبت‌نام ندارد/ در روزهای آتی بیانیه صادر می‌کنیم

به گزارش جماران؛ سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به قانون جدید انتخابات درباره روند پیش ثبت‌نام که از هفته آینده آغاز می‌شود، تصمیم جبهه اصلاحات در این خصوص چیست، گفت: با توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.

امام در پاسخ به این سوال که با این نظر یعنی اعضای جبهه در انتخابات شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: به هرحال اینکه شرکت می‌کنند یا نمی‌کنند ما هنوز زمان داریم اما درباره پیش ثبت‌نام، در حال‌حاضر جبهه هیچ‌ توصیه‌ای درباره ثبت‌نام ندارد.

سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که این جبهه در یک هفته باقی مانده چه برنامه‌ریزی خواهد داشت، گفت: جبهه اصلاحات به جهت شرایطی که برای انتخابات حادث شد و اصلاحی که اخیرا در قانون انتخابات صورت گرفت، به یک جمع‌بندی رسیده که اساسا شرایط موجود را نقد کرده و نسبت به آنچه به عنوان قانون جدید، رویه‌های غلط گذشته را قانونی کرده که باعث محدودیت‌های بیشتر و سلب حق حاکمیت مردم بر تعیین سرنوشت خودشان شده و آن آزادی‌های انتخاب شدن و انتخاب کردن را محدود کرده در روزهای آتی بیانیه‌اش را صادر می‌کند. اما درخصوص ثبت‌نام جبهه اصلاحات هیچ توصیه‌ای نداد.

جواد امام در پاسخ به این سوال که برخی سیاسیون جریان اصلاحات به دنبال شرکت هستند و برخی نیز هنوز تصمیمی نگرفتند، با این وجود جبهه اصلاحات به نوعی باعث تشتت آرا نخواهد شد، گفت: خیر. تشتت آرا نیست، جمع بندی جبهه این است که  درباره انتخابات توصیه‌ای نمی‌کند اما اگر شخصی برای خودش، تصمیمی می‌گیرد، متوجه جبهه نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.