تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 15:37
کد خبر : 139454

رسمی: نبیل رسما با پرسپولیس قرارداد یکساله بست/ از عصر امروز در تمرین سرخپوشان

رسمی: نبیل رسما با پرسپولیس قرارداد یکساله بست/ از عصر امروز در تمرین سرخپوشان

آرمان شرق-گروه ورزش:نبیل دقایقی پیش و پس از ساعتی حضور در باشگاه پرسپولیس از ساختمان این باشگاه خارج شد و اعلام کرد که قرارداد یکساله خود را امضا کرده است. باهویی ۳۲ ساله البته در روز پایانی فرصت ثبت قرارداد بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس ملحق شده بود اما امور نهایی قرارداد خود را امروز پشت سر گذاشت.

رسمی: نبیل رسما با پرسپولیس قرارداد یکساله بست/ از عصر امروز در تمرین سرخپوشان

رسمی: نبیل با پرسپولیس بست و رفت!

به گزارش “ورزش سه”، نبیل دقایقی پیش و پس از ساعتی حضور در باشگاه پرسپولیس از ساختمان این باشگاه خارج شد و اعلام کرد که قرارداد یکساله خود را امضا کرده است.

باهویی ۳۲ ساله البته در روز پایانی فرصت ثبت قرارداد بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس ملحق شده بود اما امور نهایی قرارداد خود را امروز پشت سر گذاشت.

این مهاجم سوئدی که یک عضویت ناکام در تیم هامبورگ را هم پشت سر گذاشته، مهاجم موردنظر رضا درویش برای تقویت خط حمله پرسپولیس است و یحیی گل‌محمدی اعلام کرده که بدون هماهنگی او به پرسپولیس اضافه می‌شود.

باهویی فصل گذشته پیراهن القطر در لیگ ستارگان قطر را بر تن داشت و موفق شد با این تیم جزو شش تیم نخست جدول لیگ ستارگان قطر شود و به این شکل مجوز بازی در لیگ برتر ایران را به دست آورد.

1929958

باشگاه پرسپولیس مدعی است که بعد از جذب نبیل باهویی نیز هنوز این تیم به سقف بودجه خود نرسیده اما از سوی دیگر سایر باشگاه‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس از این سقف عبور کرده است.

قرارداد نبیل باهویی با پرسپولیس یکساله است و این بازیکن که بیشتر وینگر بازی کرده تا مهاجم نوک تا پایان فصل در ترکیب سرخپوشان حضور خواهد داشت.

فرار مهاجم خارجی پرسپولیس از خبرنگاران

نبیل باهویی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در محل باشگاه نشد.

فرار مهاجم خارجی پرسپولیس از خبرنگاران (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، هواداران پرسپولیس پس از هفته‌‌ها انتظار با نام نبیل باهویی به عنوان مهاجم خارجی جدیدشان مواجه شدند. هواداران و همچنین یحیی گل‌محمدی انتظار مهاجمی با رزومه هیجان‌انگیزتر را داشتند اما به گفته مدیرعامل باشگاه مسئله سقف قرارداد مانع این اتفاق شده است.

نبیل باهویی که چند روز پیش از بازی النصر وارد تهران شده بود به علت سرماخوردگی شدید حتی نتوانست از روی سکوهای بازی تیمش را تماشا کند و در تمرینات نیز غایب بود.

1929965

باهویی بالاخره امروز در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و قرارداد خود را امضا کرد. او هنگام خروج از باشگاه با خبرنگاران مواجه شد اما حتی یک کلمه هم حاضر به پاسخگویی نشد و بدون صحبت محل باشگاه را به سرعت ترک کرد.

نبیل باهویی امروز عصر در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر خواهد شد تا نخستین تمرینش را به انجام برساند.

درویش: یحیی مخالف جذب نبیل باهویی نبود

درویش: یحیی مخالف جذب نبیل باهویی نبود!

به گزارش “ورزش سه”، رضا درویش، پس از امضای قرارداد با نبیل باهویی، مهاجم سوئدی، در مورد وضعیت او گفت: می‌دانید که ایشان چند روزی در تهران بود و در بدو ورود دچار بیماری شد و شبه کرونا گرفته بود و یکی، دو روز گذشته بهبود پیدا کرد و برای انعقاد قرارداد آمد. البته قبلا اینترنتی بسته بودند و فیزیکی‌اش را هم امضا کردند تا از بعد از ظهر در تمرینات حضور پیدا کنند.

او در مورد مدت قرارداد مهاجم سوئدی گفت: فعلا قراردادش یک ساله است و در صورت رضایت باشگاه و کادرفنی، قراردادش تمدید می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تست پزشکی باهویی گفت: او قبلا تست پزشکی را داده بود ولی به علت سرماخوردگی گفتیم احتیاط کنیم و یکی، دو بازیکن هم سرماخوردگی داشتند و گفتند بهبودی کامل حاصل بشود و بعد در تمرینات حضور پیدا کنند و از امروز بعدازظهر به تمرین می‌رود.

1929961

او در مورد مخالفت یحیی با جذب نبیل باهویی توضیح داد: آقای گل‌محمدی نه اینکه با ایشان مخالف باشند بلکه می‌گفتند مهاجم با کیفیت خیلی بالاتری می‌خواستیم ولی سقف قرارداد اجازه نمی‌داد و باید بازیکنی می‌گرفتیم که به سقف قراردادمان بخورد. در یکی، دو سال اخیر تنها باشگاهی که استانداردها را رعایت کرده، پرسپولیس است.

او در مورد شکایت باشگاه استقلال بابت سقف قرارداد پرسپولیس گفت: هر روز یک شکایت مطرح می‌شود ولی تا ثبت نشود متوجه نمی‌شویم.

درویش در خصوص قانون سقف قرارداد گفت: اگر به نظر من شش ماه قبل از لیگ می‌گفتند که چنین قانونی می‌گذارند، برنامه ریزی بهتری می‌توانستیم بکنیم. روزی که بستن کمربندها را ممنوع کرده بودند چالش‌هایی وجود داشت ولی الان امری عادی شده. اگر همه خوب رعایت کنند مشکلی به وجود نمی‌آید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.