تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 9:17
کد خبر : 124109

دیدارهای تیم ملی با عراق و روسیه با مربی مشهور خارجی

دیدارهای تیم ملی با عراق و روسیه با مربی مشهور خارجی

آرمان شرق-گروه ورزش:برنامه ویژه مهدی تاج و همکارانش برای استخدام یک مربی بزرگ خارجی که در آستانه نهایی شدن است؛ بازی دوستانه فوتبال ایران و روسیه در ایام نوروز امسال برگزار می‌شود.تیم ملی فوتبال ایران و عراق دیدار دوستانه‌ای را در اوایل فروردین برگزار می کنند

دیدارهای تیم ملی با عراق و روسیه با مربی مشهور خارجی

شفقنا- سایت عربی کوره اعلام کرد: قرار است که تیم ملی فوتبال ایران و عراق دیدار دوستانه‌ای را در ماه مارس(اوایل فروردین) پیش‌ رو برگزار کنند.

به گزارش شفقنا از ایسنا، یک منبع نزدیک به تیم ملی فوتبال عراق در گفت‌ وگویی که با سایت عربی کوره داشت، درباره این بازی گفت: خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با برگزاری بازی در تهران موافقت کرد و به این  ترتیب بازی در تهران برگزار خواهد شد.

وی هم‌چنین تاکید کرد: دیدار دوستانه با تایلند که قرار بود در بغداد برگزار شود لغو و به‌زودی حریف جدیدی انتخاب خواهد شد.

تیم‌های ملی ایران و عراق خود را آماده جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ می‌کنند که به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

حریف ایران در بازی فیفادی نوروز

بازی های دوستانه فوتبال ایران و روسیه از رده باشگاهی گرفته تا ملی و حتی تیم‌های زنان دو کشور در ایام نوروز امسال برگزار می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که تیم‌های ورزشی روسیه از سوی فدراسیون‌های جهانی و کشورهای اروپایی تحت تحریم قرار دارند، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ایران به طرز عجیبی در همه سطوح با تیم‌های این کشور بازی دوستانه ترتیب داده‌اند.

این مناسبات فشرده در روزهایی که رسانه‌های غربی به شدت ادعاهای خطرناکی مبنی بر فروش انواع جنم افزار از سوی ایران به روس‌ها در جنگ اوکراین طرح کرده‌اند، می تواند کج‌سلیقگی محض باشد.

مربی مشهور خارجی روی نیمکت تیم ملی ایران

گزینه‌های ایرانی برای نیمکت تیم ملی منتفی شدند و مذاکرات فشرده با گزینه‌ای خارجی در حال اتمام است.

به گزارش تازه‌نیوز، فدراسیون فوتبال در مسیری قرار دارد که ازسوی تمام اعضای هیات‌رئیسه و اهالی فوتبال، مسئولان و دستگاه‌های مختلف باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرد. فشارهای بی‌جهت برای انتخاب مربی ایرانی به هیچ عنوان از نظر فنی به‌نفع فوتبال ملی ایران نیست، آن هم با توجه به شرایط موجود و آینده‌ای که در پیش داریم. پس برنامه ویژه مهدی تاج و همکارانش برای استخدام یک مربی بزرگ خارجی که در آستانه نهایی شدن است، نباید با مخالفت‌های داخلی روبه‌رو شود.

فضای داخلی بین بازیکنان تیم ملی و وجود برخی اختلافات، پیشرفت و آمادگی بسیار بالای رقبای ایران در آسیا و اهمیت تغییر نسل و سبک فوتبالی تیم ملی فوتبال ایران برای آینده، می‌طلبد که سکان هدایت تیم به یک مربی بزرگ خارجی داده شود. منتها در داخل برخی‌ها فشارهایی به فدراسیون می‌آورند که گزینه داخلی انتخاب شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.