تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 15:18
کد خبر : 144446

 جلسه مهم کمیته انضباطی؛ پایان بررسی پرونده پرسپولیس و شروع بازبینی پرونده استقلال

 جلسه مهم کمیته انضباطی؛ پایان بررسی پرونده پرسپولیس و شروع بازبینی پرونده استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:از ساعت ۱۱ امروز نیز جلسه مهم کمیته انضباطی در مورد ابهامات قرارداد چند بازیکن باشگاه استقلال آغاز شده و قرار است شاکیان این پرونده و وکلای استقلال توضیحات و مدارک خود را در این جلسه ارائه کنند.علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و وکلای باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک و تراکتور به‌عنوان شاکی در این پرونده در جلسه کمیته انضباطی حضور دارند.

جلسه مهم کمیته انضباطی؛ پایان بررسی پرونده پرسپولیس و شروع بازبینی پرونده استقلال

برگزاری جلسه مهم کمیته انضباطی؛ پایان بررسی پرونده پرسپولیس و شروع بازبینی پرونده استقلال

جلسه کمیته انضباطی برای بررسی ابهامات مطرح شده درباره قراردادهای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور آغاز شد.

 

جلسه رسیدگی به تخلفات باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور تبریز از صبح امروز (پنجشنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.

در این جلسه ابتدا پرونده مربوط به ابهامات باشگاه پرسپولیس برگزار و وکیل این باشگاه توضیحات مفصلی درباره ابهامات مطرح شده ارائه کرد.

پس از آن، از ساعت ۱۱ امروز نیز جلسه مهم کمیته انضباطی در مورد ابهامات قرارداد چند بازیکن باشگاه استقلال آغاز شده و قرار است شاکیان این پرونده و وکلای استقلال توضیحات و مدارک خود را در این جلسه ارائه کنند.

علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و وکلای باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک و تراکتور به‌عنوان شاکی در این پرونده در جلسه کمیته انضباطی حضور دارند.

سوال مهم از خطیر پس از جلسه حساس: خیالتان راحت است!

علی خطیر پس از جلسه کمیته انضباطی با آرامش خاصی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سوال مهم از خطیر پس از جلسه حساس: خیالتان راحت است!

به گزارش “ورزش سه”، علی خطیر، مدیرعامل استقلال، پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون شکایت از این تیم بابت قانون قراردادهای ورزشی کارگروه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

روند جلسه؟
– تشکر می کنم از اصحاب رسانه که تشریف آوردید. جلسه بسیار خوبی بود. دوستان نقطه نظرات خود را مطرح کردند و ما هم موظف به جواب گویی بودیم و دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و ان شاءالله کمیته انضباطی تصمیم عادلانه می گیرد.

ناصواب خواندن دفاعیات استقلال از سوی وکیل پرسپولیس؟
– در مورد بحث فنی سقف بودجه، عدد درج شده به عنوان سقف برای هر باشگاه مشخص است. سامانه برای باشگاه استقلال قانونا باز بوده و در تلویزیون اعلام کردم ۳۲۵ میلیارد سقف باشگاه است. برای همه باشگاه ها این سامانه باز است و باشگاه ها شروع می کنند به آپلود کردن مدارک و تا جایی می توانید به این کار ادامه دهید که سقف به شما اجازه دهد. مثلا من آپلود کردم به قرارداد هاشمی نسب رسیدم و خطا داد. قرارداد بقیه را اصلاح کردیم تا سامانه اجازه دهد قرارداد هاشمی نسب را ثبت کنیم.

رضایت نامه خالدآبادی؟
– برای رضایت نامه خالدآبادی هم دلایل حقوقی خودمان را داشتیم و اعتقاد داریم دلایل مان کاملا قانونی است.

قرارداد یامگا؟
– گفتیم که قرارداد آقای یامگا اصلا برای فصل پیش است.

خدمات رفاهی برای بلانکو؟
– بحث مربوط به آپارتمانی است که آقای بلانکو در آنجا زندگی می کند که تعهد داریم ماهیانه ۴۵ میلیون برای اجاره ایشان پرداخت کنیم.

قرارداد ۱۶۵ میلیون تومانی مهری؟
– خودمان گفتیم از ابتدا که قرارداد او تغییر خواهد کرد. زمانی که ایشان قرار بود ثبت کند، فقط ۱۶۰ میلیون جا داشتیم و ایشان هم آمد. امسال تنها قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ معتبر است و بنا و توافق با مهری هم از ابتدا همین بود که در ادامه قرارداد ایشان اصلاح شود.

خونسردی پس از جلسه؟
– ببینید باشگاه استقلال سردمدار رعایت این قانون است. قانون برای اجرا کردن است و باشگاه استقلال تخلفی نکرده. من جزء کسانی بودم که در تدوین این قانون نقش داشتم و اعتقادم این است مقررات به کشور کمک می کند و اعتقاد دارم قانون برای دور زدن نیست و باشگاه استقلال هم مستثنی نیست. حالا دوستان به هردلیلی به دنبال مسائلی هستند که پای استقلال را باز کنند به این مسائل، مشکل از ما نیست.

مقبول نبودن این توضیحات برای تعدادی از دنبال کنندگان فوتبال؟
– اسناد و مدارک باشگاه استقلال و پرسپولیس به گونه ای است که اصلا نمی توانید تخلف داشته باشید. استقلال و پرسپولیس شرکت اقماری ندارد که هزینه ها را بگرداند. طبق قانون است. چرا نپذیرند؟

همکاری بازیکنان و کادر فنی برای کم کردن قرارداد؟
– لازم می بینم یک بار دیگر تشکر کنم و درود بفرستم بر شرف این بازیکنان و کادر فنی که مشکلات را درک کردند و این خوب است که کمک کنیم به رفع مشکل. این نشان می دهد یک تیم خوب و متحدیم. این فقط در استقلال هم رخ نداده و به کرات باشگاه های دیگر در دنیا به خصوص در کرونا این کار را کردند. پارسال هم بارسلونا برای فرپلی مالی این کار را کرد. این یک چیز طبیعی نیست اما غیرطبیعی هم نیست و از بازیکنان استقلال بابت این همکاری صمیمانه تشکر می کنم.

عکس استقلال پس از باخت پرسپولیس؟
– اصلا ارتباطی به هم نداشت. ناراحت هم شدیم که نماینده ایران حذف شده است. ما بابت این خوشحالی نکردیم و آن عکس نشانه اتحاد تیمی ما بود. دوستان رسانه هر تحلیلی می توانند داشته باشند. دوستان دیگر فضا را در آستانه دربی متشنج کردند اما ما این کار را نکردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.