تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 16:32
کد خبر : 83143

دومین رکورد بازار ارز در دولت سید ابراهیم رئیسی

دومین رکورد بازار ارز در دولت سید ابراهیم رئیسی

آرمان شرق- قیمت دلار در شروع معاملات این هفته روند صعودی خود را ادامه داد تا رکوردی دیگر را به ثبت برساند و امروز روی ۲۸ هزار و ۴۷۰ تومان قرار گرفت. صبح امروز قیمت دلار تا ۲۸ هزار و ۶۱۰ تومان نیز بالا رفت.

بازار ارز ایران امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ دومین رکورد در دولت سید ابراهیم رئیسی را ثبت کرد .قیمت دلار آمریکا عصر روز پنجشنبه برای اولین برای در سال ۱۴۰۰ بر روی ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار در شروع معاملات این هفته روند صعودی خود را ادامه داد تا رکوردی دیگر را به ثبت برساند و امروز روی ۲۸ هزار و ۴۷۰ تومان قرار گرفت. صبح امروز قیمت دلار تا ۲۸ هزار و ۶۱۰ تومان نیز بالا رفت.

قیمت درهم که عصر روز پنجشنبه با ۷ هزار و ۷۳۰ تومان مبادله شد، صبح امروز ۷ هزار و ۷۹۰ تومان بود. با ضرب کردن قیمت درهم در عدد ۳.۶۷۳ عدد ۲۸ هزار و ۶۱۳ تومان به دست می‌آمد که از قیمت دلار در معاملات امروز قدری بیشتر بود.

قیمت درهم صبح امروز مرز ۷ هزار و ۸۰۰ تومان را نیز لمس کرد. قیمت اونس طلا در بازار امروز اندکی بالا رفت و با ۱۸۶۵ دلار خرید و فروش شد. این فلز گران بها در بازار داخلی ایران امروز مانند روز پنجشنبه گذشته پیشروی کرد و با ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش بر روی ۱ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت./اقتصاد نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.