تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 1:41
کد خبر : 141326

 دومین برد آسیایی قرمزپوشان؟

 دومین برد آسیایی قرمزپوشان؟

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت.

 دومین برد آسیایی قرمزپوشان؟

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس ایران - استقلال تاجیکستان؛ دومین برد آسیایی قرمزپوشان؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۴ سال و پنج ماه در آسیا فردا شب در حضور تماشاگرانش به میدان خواهد رفت.  پرسپولیس آخرین بار در مرحله گروهی سال ۲۰۱۹ در بازی خداحافظی ژاوی میزبان هوادارانش بود و پس از آن سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دلیل شیوع کرونا و سال ۲۰۲۲ به علت حذف از آسیا بازی خانگی با تماشاگر نداشت. پرسپولیس در هفته اول ۲۰۲۳ مقابل النصر نیز از حضور تماشاگران محروم  بود.سرخپوشان با حضور هواداران شان انرژی و انگیزه مضاعفی برای برد دارند و همین مساله می تواند کار استقلال قرمز پوش! تاجیکستان را سخت  کند.

البته حریف تاجیکستانی تیم چغر و سختکوش است که از الدحیل قطر هم یک امتیاز گرفته و دفاع کردن را خوب بلد است. چند سال پیش هم که پرسپولیس مقابل این تیم در تاجیکستان بازی کرد با یک گل پیروز شد حاصل آن دیدار پرسپولیسی شدن  مدافعانی چون وحدت هنانوف بود. بزرگ ترین مشکل پرسپولیس مصدومیت های زیاد بازیکنان ملی پوش و تاثیرگذارش است. نفراتی چون مهدی ترابی، یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و حتی امید عالیشاه دچار مصدومیت هستند که البته سلمانی و پور علی گنجی تا ماه ها دور از میادین خواهند بود اما احتمال دارد مهدی ترابی و وحید امیری به بازی سه شنبه برسد.

هت تریک شهاب زاهدی در بازی با پیکان در لیگ برتر نوید تولد یک مهاجم جدید و جوان را به هواداران پرسپولیس داد و اگر سرخپوشان بتوانند مثل مسابقه با پیکان در زمین بازی کنند، کسب دومین برد دور از دسترس آنها نخواهد بود. شاگردان گل محمدی در هفته دوم هم با یک بازی برتر توانستند الدحیل قطر را در خانه شکست بدهند.

محند قاسم سارای از عراق (داور وسط)، واثق‌مدل سعیدی و احمدصباح قاسم بغدادی هر دو از عراق (کمک‌های یک و دو)، عمار اشکانانی از کویت (داور چهارم) تیم داوری این مسابقه مهم را تشکیل می دهند و البته با توجه به استفاده از کمک داور ویدئویی نگرانی زیادی بابت اشتباه تاثیرگذار داوری در این بازی وجود ندارد. پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر خودمان باید هفته پنجم به مصاف هم می رفتند که این دیدار به تعویق افتاد و حالا قرار است ۲۳ دی ماه برگزار شود تا آن روز پرسپولیس با تیم استقلال کشور همسایه( تاجیکستان) بازی خواهد کرد. البته فردا شب تیم النصر و کریس رونالدو هم یک بازی حساس مقابل الدحیل خواهند داشت که شاید بهترین نتیجه برای پرسپولیس شکست النصر باشد که البته بعید است این تیم با فوق ستاره هایش مقابل الدحیل بازنده شود.

برنامه مسابقات گروه E

پرسپولیس ایران – استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰

النصر عربستان – الدحیل قطر ساعت ۲۱:۳۰

جدول گروه:

۱- النصر عربستان ۶ امتیاز

۲- پرسپولیس ایران ۳ امتیاز

۳- الدحیل قطر یک امتیاز

۴- استقلال تاجیکستان یک امتیاز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.