تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 23:59
کد خبر : 132527

عباس عبدی : اگر این اتفاق در زمان ظریف رخ داده بود چه می‌کردند؟

دلیل تغییر محل نشست خبری «بن فرحان»: وجود قاب عکس سردار سلیمانی یا «مشکل فنی»؟

دلیل تغییر محل نشست خبری «بن فرحان»: وجود قاب عکس سردار سلیمانی یا «مشکل فنی»؟

آرمان شرق-گروه بین الملل:سخنگوی وزارت خارجه، گمانه زنی های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای وزاری خارجه ایران و عربستان سعودی را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.

دلیل تغییر محل نشست خبری «بن فرحان»: وجود قاب عکس سردار سلیمانی یا «مشکل فنی»؟

ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه، گمانه زنی‌های رسانه‌ای درباره تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تغییر مکان، این گفتگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی روز شنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نتایج گفتگوهای وزرای خارجه ایران و عربستان گفت: مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و عربستان در فضای بسیار خوب، مثبت و سازنده ای انجام شد و موضوعات مختلف مورد علاقه دو کشور در حوزه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت و در خصوص گام های آتی به منظور گسترش روابط دوجانبه توافق های خوبی انجام دادند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: وزرای خارجه دو کشور در پایان گفتگوهای رسمی، در اظهاراتی رسانه‌ای به بیان نتایج گفتگوهای خود در خصوص روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد علاقه مشترک پرداختند.

کنعانی گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تعییر مکان، این گفتگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.