رضا درویش پس از تساوی پرسپولیس یک – یک مقابل ذوب‌آهن گفت: گلی که خوردیم در تاریخ هر چند صدسال اتفاق می‌افتد. یک اشتباه محاسباتی صورت گرفت و سروش متوجه حضور بیرانوند بیرون از دروازه نشد. تیم مقابل هم یک تیم جوان بود که آمده بود یک امتیاز کسب کند و به آنها تبریک می‌گویم. همه چیزمان مثل هم است. تیم در اوج فشار و حمله بود که برق قطع شد؛ البته به عمد نبود و کاری از دست ما بر نمی‌آید.

وی ادامه داد: هواداران می‌خواهند به استادیوم بیایند. آنها منبع درآمد ما هستند و این اتفاق رخ نمی‌دهد، ولی کاری هم از دست ما بر نمی‌آید. نمی‌دانم سازمان لیگ متولی چه چیزی است‏، جالب است میزبان ما هستیم و پول تبلیغات را خودش می‌گیرد. سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان از ما گرفت. نمی‌دانیم درآمد سال گذشته کجا است. روی سکوها پیراهن تیم‌مان را گذاشتیم اما روی تبلیغات آن پارچه گذاشتند. الان برای فوتبال چه کار می‌کنند، آیا نقشی داشته‌اند؟ مسئولان استادیوم آزادی هم حق دارند و می‌گویند از شما طلبکار هستیم. من الان باید پول ورزشگاه را بدهم ولی امروز درآمدی نداشتیم و باید ۵۵۰ میلیون تومان بابت آن بدهم. اگر سازمان لیگ پول تبلیغات را برمی‌دارد باید پول استادیوم را هم خودش بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه برای تبلیغات محیطی چندین جلسه برگزار شد و نتیجه آن چه شد؟ گفت: آنها می‌گویند حق با شماست ولی حالا چه کسی این وسط نفع می‌برد که نمی‌گذارد ما به حق‌مان برسیم، نمی‌دانیم. کجای دنیا دیده‌اید که روی سکو تبلیغ روی پیراهنی که گذاشتیم را می‌پوشانند و می‌گویند باید حق‌مان را بگیریم. اینجا که سر گردنه نیست!

درویش درباره اینکه سال گذشته تبلیغات محیطی برای خودتان بود و پول را پرداخت هم کردید، خاطرنشان کرد: قرار شد چون میزبان هستیم دوسوم برای ما باشد و یک سوم برای آنها. بنا شد پول بازی‌هایی که نداده‌اند را هم محاسبه کنند که آن هم در حد حرف است.

وی درباره جذب مهاجم خارجی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با کادرفنی و گل‌محمدی داشتیم. شاید کادرفنی بیش از ۵۰ مهاجم خارجی را زیر نظر گرفت ولی بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند پیدا نشده است. باید بازیکنی بیاید که از نفرات ما بهتر باشد. تا امروز بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند پیدا نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بودجه شما برای جذب مهاجم خارجی چقدر است؟ تصریح کرد: مثل بازیکنان دیگر است اما فکر کنم از سقف بودجه‌مان بالا بزند.

درویش در واکنش به صحبت پیروانی با او درباره اتفاقات بازی و قطع برق در اواخر بازی گفت: پیروانی به من گفت اعتراض ما و کادرفنی را که کسی در نظر نمی‌گیرد ولی شاید مدیر باشگاه اعتراض کند موثر باشد. ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم اما چرا باید برویم؟ باید مقابل تیمی بازی کنیم که ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده وآخرین تجهیزات را دارد اما ما هنوز دنبال این هستیم که هوادار راه بدهیم یا نه، الان این تیم‌ها می‌آیند باید هواداران بیایند یا نه؟ VAR داریم یا نه؟

وی درباره این موضوع که در بازی اول پرسپولیس مقابل النصر هم باید بدون حضور هوادارانش بازی کند؟ گفت: متأسفانه یک نابخردی کاری کرد که لطمات بسیار زیادی هم به باشگاه و هم به ایران زد. چند هزار دلار ضرر مالی به باشگاه زد و از یک موهبت بسیار بزرگی پرسپولیس را محروم کرد. ما اعتراض کردیم و همان موقع رأی به استیناف رفت.

درویش درباره جدایی مهدی عبدی گفت: در این باره باید کادرفنی صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که سرخپوشان تا الان ۳۲۵ میلیارد هزینه کرده‌اند و می‌خواهند مهاجم خارجی هم به خدمت بگیرد‏، خاطرنشان کرد: نه زیر این مبلغ است، ۳۱۷ میلیارد است ضمن اینکه ما دوبازیکن را هم آزاد کردیم و هزینه ما پایین می‌آید. در حد بازیکنان دیگر پول هست که به آنها بدهیم.