تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 16:19
کد خبر : 40781

دادگاه پرنسس دیزنی لند برگزار شد

دادگاه پرنسس دیزنی لند برگزار شد

آرمان شرق:پرنسس سابق دیزنی لند گفت “من بی گناهم و آنچه که زیادترین آسیب را به من می زند شرایطی است که می خواهد من را طوری نشان بدهد که نیستم”، «راشل بوفت» پرنسس سابق دیزنی لند که در رابطه با قتل «الیز هیر» ۲۶ ساله مجرم شناخته شد، با «وزنیک»، نامزد سابق بازیگرش نقشه

آرمان شرق:پرنسس سابق دیزنی لند گفت “من بی گناهم و آنچه که زیادترین آسیب را به من می زند شرایطی است که می خواهد من را طوری نشان بدهد که نیستم”، «راشل بوفت» پرنسس سابق دیزنی لند که در رابطه با قتل «الیز هیر» ۲۶ ساله مجرم شناخته شد، با «وزنیک»، نامزد سابق بازیگرش نقشه قتل «الیز» را ترتیب دادند و پول هایی که او از جنگ با افغانستان پس انداز کرده بود را برای ماه عسل شان دزدیدند؛ پس از آن نیز ترتیب قتل دوستِ «الیز»، «جولی کیبویشی» را دادند و شرایط را به نحوی بازبینی کردند که چنان بنماید که «جولی»، «الیز» را کشته است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از نوداد ،با این حال، از قتل دیری نپایید که «وزنیک» در مراسم فارغ التحصیلی ارشدش بازداشت شد و ۵ سال بعد از آن به دو فقره قتل مرتکب شده اعتراف کرد. ناگفته نماند که امسال نیز سرانجام نامزد سابق لب به اعتراف گشود و از همکاری با شوهرش در قتل سخن گفت. در نهایت «راشل بوفت» ۳۱ ساله پس از آنکه در دادگاه «اورنج» محاکمه شد، به ۳.۵ زندان محکوم شد و از دادگاه مستقیماً راهی زندان شد. طبق اظهارات پلیس، پرنسس دیزنی لند به جرم دروغگویی به پلیس، تغییر در داستان واقعی و طفره رفتن در پاسخگویی به سوال ها متهم می باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.