تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 0:07
کد خبر : 148072

خرید سوم پرسپولیس کیست؟

خرید سوم پرسپولیس کیست؟

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که رضا درویش در معارفه عیسی و عبدالکریم نوید خرید بعدی را داده بود اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

خرید سوم پرسپولیس کیست؟

هواداران پرسپولیس همچنان منتظر خرید سوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس قبل از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی، با لیست یحیی و تایید اوسمار خریدهای زمستانی خود را شروع کرد.

پرسپولیس بعد از جدایی سعید آقایی تقریبا دو فصل بدون دفاع چپ تخصصی بازی کرد و اغلب وحید امیری و علی نعمتی در این پست بازی کردند. در نهایت در این پنجره عبدالکریم حسن، مرد سال سابق آسیا، در این پست جذب شد.

خرید دیگر پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر بود که در ابتدای فصل با سر و صدای زیاد به سپاهان پیوسته بود اما با توجه به مهیا بودن شرایط و احتمالا ریسکی بودن خرید دوباره مهاجم خارجی در کیفیت خارجی‌های قبلی پرسپولیس، آل‌کثیر به پرسپولیس برگشت.

حال در شرایطی که رضا درویش روز معارفه عیسی و عبدالکریم نوید اضافه شدن سومین خرید این باشگاه به اردوی امارات را داده بود اما این اتفاق با گذشت بیش از یک هفته و بازگشت سرخ‌ها به تهران همچنان رخ نداده است.

پرسپولیس در خط هافبک عمری و سرلک را از دست داده و هنوز جانشینی برای آنها به خصوص در پست هافبک دفاعی جذب نکرده که این موضوع می‌تواند برای قرمزها چالش برانگیز باشد. باید دید از سومین خرید زمستانی پرسپولیس چه زمانی رونمایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.