تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 17:14
کد خبر : 43465

حمله شدید وحید جلیلی به مدیران صدا و سیما

حمله شدید وحید جلیلی به مدیران صدا و سیما

آرمان شرق: وحید جلیلی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره عمار و برادر سعید جلیلی با نقد ساختار صداوسیما، گفت: سازمان صدا و سیما به اسم برنامه‌سازی به اشغال طبقه مرفه بی‌هویت درآمده است و یک اقلیتی برای صدا و سیما تعیین تکلیف می‌کنند. صدا و سیما راجع به انقلاب سریال می‌سازد که ۱۰۰ قسمت دارد، اما

آرمان شرق: وحید جلیلی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره عمار و برادر سعید جلیلی با نقد ساختار صداوسیما، گفت: سازمان صدا و سیما به اسم برنامه‌سازی به اشغال طبقه مرفه بی‌هویت درآمده است و یک اقلیتی برای صدا و سیما تعیین تکلیف می‌کنند. صدا و سیما راجع به انقلاب سریال می‌سازد که ۱۰۰ قسمت دارد، اما دین و اسلام در آن وجود ندارد، چرا مدیران ما شرمنده هستند و خجالت می‌کشند.
او با نقد ساختار صداوسیما، گفت: «سازمان صدا و سیما به اسم برنامه‌سازی به اشغال طبقه مرفه بی‌هویت درآمده است و یک اقلیتی برای صدا و سیما تعیین تکلیف می‌کنند. صدا و سیما راجع به انقلاب سریال می‌سازد که ۱۰۰ قسمت دارد، اما دین و اسلام در آن وجود ندارد، چرا مدیران ما شرمنده هستند و خجالت می‌کشند.»
او در ادامه گفت: «سازمان صدا و سیما را در خدمت اقلیت محدود درآورده‌اید. در طول این ۲۰ سال گذشته آیا یک کاراکتر حزب‌اللهی در سریال‌ها نشان داده‌اید؟ فردی همچون حاج کاظم را در سینما هم نداریم. »
وحید جلیلی در ادامه انتقادهایش از صداوسیما، تأکید کرد: «اسلامی که امروز در سازمان صدا و سیما عرضه می‌شود چه اسلامی است؟ فهم مذهبی و تفکر دینی که در این سازمان وجود دارد در حد مرحوم فهیمه رحیمی است، آن هم در میان مدیرانی که خود را فرهیخته‌ترین مدیران سازمان صدا سیما می‌دانند، اما آنتن را که می‌بینید خروجی چیز دیگری است.»
منبع: جوان آنلاین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.