تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 6:32
کد خبر : 134186

جلسه میان خطیر و نکونام تا ساعاتی دیگر ؛ استقلال سر و سامان می گیرد؟

جلسه میان خطیر و نکونام تا ساعاتی دیگر ؛ استقلال سر و سامان می گیرد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:نکونام در این تماس برخی مسائل نگران کننده را به مدیرعامل جدید استقلال اعلام کرده است. همچنین قرار است امروز(یکشنبه) جلسه ای میان خطیر و نکونام برگزار شود تا برنامه های کامل نشده سرمربی در مدیریت قبلی به سرانجام برسد.

جلسه میان خطیر و نکونام تا ساعاتی دیگر ؛ استقلال سر و سامان می گیرد؟

تماس فوری خطیر با نکونام، جلسه در راه است

به گزارش “ورزش سه”، علی خطیر که شنبه شب از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب و معرفی شد، سریعا برای سر و سامان دادن به نقل و انتقالات تیمش اقدام خواهد کرد.

خطیر بعد از انتخاب به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال سریعا با جواد نکونام به صورت تلفنی تماس برقرار کرده و برخی مسائل پیرامون نقل و انتقالات و وضعیت تیم را از زبان سرمربی شنیده است.

1895380

نکونام در این تماس برخی مسائل نگران کننده را به مدیرعامل جدید استقلال اعلام کرده است. همچنین قرار است امروز(یکشنبه) جلسه ای میان خطیر و نکونام برگزار شود تا برنامه های کامل نشده سرمربی در مدیریت قبلی به سرانجام برسد.

سر و سامان دادن به وضعیت مالی و همچنین نقل و انتقالات استقلال اولین اقدام خطیر در این باشگاه است. او برای این منظور با هماهنگی نکونام کارش را جلو می برد و امیدوار است بتواند در سریع ترین زمان ممکن بخش اعظمی از مشکلات را کاهش بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.