تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 10:38
کد خبر : 132712

جزئیات طرح اعتباری بانک شهر با عنوان “بسته اعتباری کارکنان سازمان ها”

جزئیات طرح اعتباری بانک شهر با عنوان “بسته اعتباری کارکنان سازمان ها”

آرمان شرق-گروه اقتصاد:این طرح بر اساس نگاه ویژه مدیرعامل بانک شهر به نوع ارتباط با شرکت‌های بزرگ و نهاد‌های فعال در زیست‌بوم اقتصادی کشور تدوین‌شده است،در این طرح، اعتبار تخصیصی به کارکنان سازمان‌های طرف قرارداد در قالب دو عقد قرض‌الحسنه و مرابحه به کارکنان معرفی‌شده از سوی ایشان با دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه در چارچوب قوانین و مقررات بانکی تعلق خواهد گرفت.

جزئیات طرح اعتباری بانک شهر با عنوان “بسته اعتباری کارکنان سازمان ها”

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک شهر:رضا قنبرزاده در همین رابطه گفت: بانک شهر در راستای کمک به سازمان‌ها و به منظور بهبود وضعیت معیشت و توان خرید کارکنان آنان، اقدام به ارائه طرح اعتباری با عنوان بسته اعتباری کارکنان سازمان‌ها کرده است.
قنبرزاده تصریح کرد: بر این اساس سازمان‌ها با افتتاح حساب در بانک شهر و انتقال حساب حقوق کارکنان خویش به این بانک می‌توانند از خدمات اعتباری در نظر گرفته‌شده با شرایطی منعطف و رقابتی بهره‌مند گردند.
وی با بیان اینکه این طرح بر اساس نگاه ویژه مدیرعامل بانک شهر به نوع ارتباط با شرکت‌های بزرگ و نهاد‌های فعال در زیست‌بوم اقتصادی کشور تدوین‌شده است، ادامه داد: در این طرح، اعتبار تخصیصی به کارکنان سازمان‌های طرف قرارداد در قالب دو عقد قرض‌الحسنه و مرابحه به کارکنان معرفی‌شده از سوی ایشان با دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه در چارچوب قوانین و مقررات بانکی تعلق خواهد گرفت.
قنبرزاده گفت: همچنین باهدف افزایش مبلغ تسهیلات و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تابعه بانک و توسعه سهم بازار ایشان، افراد معرفی‌شده می‌توانند به‌منظور خرید کالا‌ها و یا محصولات عرضه‌شده در فروشگاه دیجی شهر از مبلغ بیشتری تسهیلات بهره‌مند گردند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل سازمان‌ها به تقویت توان خرید کارکنان خویش، بسته مذکور ابزاری بسیار اثربخش برای تعامل بهتر با سازمان‌ها و بهره مندی آنان از خدمات بانک شهر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.