تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 12:39
کد خبر : 40152

جزئیات انفجار در اهواز

آرمان شرق: آتش‌پاد علی تراب‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود: شامگاه جمعه ۲۳ شهریور ماه انفجار گاز و ریزش آوار در خیابان حقیقت یک در منطقه پردیس ۲ اهواز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی این شهرستان اطلاع رسانی شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از

آرمان شرق: آتش‌پاد علی تراب‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود: شامگاه جمعه ۲۳ شهریور ماه انفجار گاز و ریزش آوار در خیابان حقیقت یک در منطقه پردیس ۲ اهواز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی این شهرستان اطلاع رسانی شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،وی با اشاره به اینکه این حادثه به‌ دلیل نشت و انفجار گاز شهری در طبقه همکف یک مجتمع ۴ واحدی رخ داده، افزود: این حادثه سبب مصدوم شدن اهالی منزل شد.

آتش پاد تراب‌پور اذعان داشت: عملیات امداد و نجات و اطفای حریق پایان یافت و مصدومان حادثه به نیروهای امدادی اورژانس تحویل داده شدند.

شهیار میرخشتی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان نیز در این باره اظهار کرد: این حادثه سبب مصدوم شدن ۵ نفر شد که بوسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.