تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 22:29
کد خبر : 136665

توقف استقلال برابر شهر راز شیراز با دبل مهرداد محمدی

توقف استقلال برابر شهر راز شیراز با دبل مهرداد محمدی

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال در این بازی دوستانه که در کمپ حجازی انجام شد مقابل تیم لیگ یکی شهرراز قرار گرفت که این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. مهرداد محمدی در این مسابقه برای آبی‌ها دبل کرد. یک گل را با شوت از راه دور به ثمر رساند و گل دوم را نیز پس از خطای مدافع حریف رو امیرعلی صادقی، از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرد.

توقف استقلال برابر شهر راز شیراز با دبل مهرداد محمدی

تساوی دوستانه استقلال با دبل مهرداد محمدی

به گزارش ورزش سه، استقلال تهران پس از پیروزی سه بر صفر روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان، بلافاصله به تهران بازگشت. در جلسه تمرینی امروز استقلال در کمپ ناصر حجازی، بازیکنانی که در دیدار مقابل صنعت نفت از ابتدا در ترکیب تیم بودند به ریکاوری پرداختند و دیگر بازیکنان در دیدار دوستانه مقابل شهر راز شیراز قرار گرفتند. شهر راز با هدایت ستار زارع که قرار است دومین نماینده فوتبال شیراز در لیگ دسته اول باشد.

استقلال در این بازی دوستانه که در کمپ حجازی انجام شد مقابل تیم لیگ یکی شهرراز قرار گرفت که این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. مهرداد محمدی در این مسابقه برای آبی‌ها دبل کرد. یک گل را با شوت از راه دور به ثمر رساند و گل دوم را نیز پس از خطای مدافع حریف رو امیرعلی صادقی، از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرد.

همچنین در سوی مقابل نیز علیرضا فیروزی و رضا آقابابایی نیز برای شهرراز گلزنی کردند. آبی‌پوشان در دومین دیدار خود در لیگ برتر باید روز پنج‌شنبه و در آخرین دیدار این هفته به مصاف ملوان بندرانزلی بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.