تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 6:41
کد خبر : 150389

تبریک مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی

تبریک مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی

آرمان شرق-گروه اقتصاد: ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی، به گونه ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی ذینفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه های هلدینگ پتروپالایش تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

تبریک مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان متن پیام دکتر محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پترو‌پالایش اصفهان به این شرح است…

بسمه تعالی

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار
یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال
به نام آنکه هم یاد است و هم یادگار
همکاران گرامی و پُر افتخارهلدینگ پترو پالایش اصفهان
بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می تابد، از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم.

با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما کارکنان گرانقدر هلدینگ پتروپالایش اصفهان و خانواده های معززتان؛ امیدوارم که با همت خود در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت نفت کشورمان بیفزایید و به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابید.
سال۱۴۰۳ هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال، مساعدت های هیأت مدیره محترم ، همکاری و همراهی مدیران شرکت های تابعه و همت همکاران صدیق و زحمتکش ، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان بوده ایم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی، به گونه ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی ذینفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه های هلدینگ پتروپالایش تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

با عرض تبریک حلول سال نو، ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای کلیه همکاران گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، سعادت توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین ملت عزیزمان را داشته باشیم.
دکتر محسن قدیری
مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.