تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 20:17
کد خبر : 132006

تا ۲۴ ساعت آینده از بین ۲ مربی ایرانی یا یک خارجی سرمربی استقلال معرفی می شود

تا ۲۴ ساعت آینده از بین ۲ مربی ایرانی یا یک خارجی سرمربی استقلال معرفی می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:بنابر نظر کمیته فنی باشگاه استقلال، در صورتی که مربی خارجی برای جانشینی ریکاردو ساپینتو انتخاب نشود، از بین محمد ربیعی یا جواد نکونام یک نفر هدایت آبی‌پوشان را برعهده می‌گیرد.

 

تا ۲۴ ساعت آینده از بین ۲ مربی ایرانی یا یک خارجی سرمربی استقلال معرفی می شود

اختصاصی: گزینه‌های نهایی استقلال مشخص شدند

به گزارش “ورزش سه”، کمیته فنی باشگاه استقلال طی روزهای گذشته گزینه‌های مدنظرش را اعلام کرده بود و در کنار مربیان خارجی، از چهار مربی خارجی(جواد نکونام، علیرضا منصوریان، ساکت الهامی و محمد ربیعی) نیز نام برد، اما جلسه امروز نتیجه جدیدی داشت و برخی گزینه‌های قبلی کنار رفتند.

اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال امروز با یکدیگر قرار گذاشتند تا خبری را به بیرون اعلام نکرده و جزئیات را به رسانه‌ها بازگو نکنند، اما با این وجود خبرنگار ما توانست مهم‌ترین خبر از جلسه امروز را به دست بیاورد.

بنابر نظر کمیته فنی باشگاه استقلال، در صورتی که مربی خارجی برای جانشینی ریکاردو ساپینتو انتخاب نشود، از بین محمد ربیعی یا جواد نکونام یک نفر هدایت آبی‌پوشان را برعهده می‌گیرد.

بنابر گفته مدیران باشگاه استقلال، گزینه‌های خارجی مختلفی مدنظرشان قرار دارند که جدی‌ترین آنها لوپز کارو اسپانیایی است که صحبت از حضورش در ایران شده، ولی علاوه بر او، ممکن است یک ایرانی جانشین ساپینتو شود.

جواد نکونام پس از دوران حضورش در فولاد خوزستان و قطع همکاری با این باشگاه که جای خود را به علیرضا منصوریان داد، تا پایان فصل هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشت و با توجه به سبقه حضورش در استقلال تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه شده، ولی علاوه بر او، محمد ربیعی هم شانس دارد.

محمد ربیعی که طی دوران حضورش در مس رفسنجان توانست این تیم را به لیگ برتر برساند و در سومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران در جایگاه پنجم جدول قرار دهد و یک تیم سرسخت بسازد، دومین و آخرین گزینه کمیته فنی باشگاه استقلال است که در جمع گزینه‌های آبی‌پوشان دیده می‌شود.

این نظر نهایی کمیته فنی باشگاه استقلال است و باید دید از بین گزینه خارجی، ربیعی یا نکونام، کدام یک روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند.

مظلومی: تا ۲۴ ساعت آینده باید سرمربی استقلال مشخص شود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.

مظلومی: تا ۲۴ ساعت آینده باید سرمربی استقلال مشخص شودبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پرویز مظلومی عضو کمیته فنی استقلال پس از پایان جلسه این کمیته در جمع خبرنگاران، گفت:جلسه تودیع و معارفه بود. دو عضو کمیته فنی به دلیل عدم حضور در ایران، غیبت داشتند و روی یک سری از گزینه‌های داخلی و خارجی برای سرمربیگری تیم صحبت شد که جزئیاتش را باشگاه اعلام می‌کند، اما با توجه به اینکه زمان نداریم باشگاه در اولین فرصت باید تصمیم بگیرد.
عضو کمیته فنی استقلال درباره گزینه‌های خارجی این تیم، خاطرنشان کرد:یکی از مربیان خارجی مد نظر استقلال امشب به ایران می‌آید و قرار است پس از بازدید از امکانات پای میز مذاکره بنشیند. سه چهار مربی خارجی به حجت کریمی پیشنهاد شده که قرار است روزمه آن‌ها در اختیار کمیته فنی قرار بگیرد و بررسی کنیم و نظر نهایی را بدهیم.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد، گفت: همه جوانب باید در نظر گرفته شود، اما باید تا ۲۴ ساعت آینده تصمیم بگیریم، چون واقعا زمان را از دست می‌دهیم.
مظلومی درباره قانون ممنوعیت قرارداد ارزی در صورت انتخاب یک مربی خارجی، اظهار داشت: مدیریت باید در این باره راه حل پیدا کند و این وظیفه ما در کمیته فنی نیست.
وی در پایان در واکنش به این سوال که آیا کمیته فنی قدرت لازم برای انتخاب سرمربی را دارد؟ تاکید کرد: کمیته فنی بدون قدرت نیست و اگر قدرت نداشته باشد نباید تشکیل شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.