تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 8:55
کد خبر : 137871

بهترین خرید سال پرسپولیس؟/ بازیکنی با قلب قرمز!

بهترین خرید سال پرسپولیس؟/ بازیکنی با قلب قرمز!

آرمان شرق-گروه ورزش:یاسین سلمانی در همین مدت کوتاه به خوبی ثابت کرده که چقدر می تواند در ادامه فصل به داد یحیی و پرسپولیس برسد و خبر بد برای کادر فنی قرمزپوشان، غیبت احتمالا چند هفته ای او برای حضور در تیم رضا عنایتی و بازی های چین است. احتمال دارد یاسین سلمانی دربی و بازی با النصر و حتی الدحیل را از دست بدهد و این بدترین اتفاق ممکن برای یحیی گل محمدی است.

بهترین خرید سال پرسپولیس؟/ بازیکنی با قلب قرمز!

رونمایی از بهترین خرید سال با لباس پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، در روزهایی که سپاهان تحت هدایت محرم نویدکیا هجومی و فنی بازی می کرد و البته در نهایت دستش به جام نمی رسید، بازیکنی در ترکیب این تیم ظهور کرد که به راز توپ آشنا بود. حرکات تکنیکی فوق العاده، ارسال های فنی، ضربات از راه دور تماشایی و البته درک بالای تحلیل بازی در زمین، یاسین سلمانی را تبدیل به یکی از ستاره های آینده دار فوتبال ایران کرد. بازیکنی که هم از نظر فیزیکی از شرایط مناسبی برخوردار است و هم پاهای توانایی برای زیبا بازی کردن روی زمین دارد. در ادامه اما و با جدایی محرم نویدکیا، شرایط برای یاسین سلمانی نیز چندان خوب پیش نرفت و او چندان نتوانست رضایت ژوزه مورایس را جلب کند.

یک مصدومیت طولانی مدت باعث شد روند درخشش این ستاره جوان به تعویق افتد و در نهایت و در شرایطی که یاسین سلمانی تمایلی به تمدید قرارداد با سپاهان نشان داد، جدایی او از همان اواخر فصل قبل قطعی به نظر می رسید. گرچه ابتدا شایعات حاکی از حضور یاسین سلمانی در رختکن پرسپولیس در فصل جدید بود، اما یحیی گل محمدی تمایلی به نهایی شدن این خرید نشان نداده و انگار قصد داشت سهمیه های محدود خود را به تقویت پست های دیگر تیمش اختصاص دهد.

در این میان بارها شایعه انتقال یاسین سلمانی به استقلال یا العربی مطرح شد و اینقدر بدون تیم بودن این ستاره خلاق به طول انجامید که در نهایت انتقال به پرسپولیس قطعی شد. بازیکنی که گفته می شود قلبا هم علاقه زیادی به لباس قرمز دارد، حالا در همین مدت کوتاه تبدیل به بازیکن محبوب هواداران شده و به خوبی خودش را در ترکیب پرسپولیس نشان داده است.

اولین گام های یاسین سلمانی با لباس قرمز در زمین خوش یمن بود و آنها شکست خانگی مقابل ذوب آهن را با تساوی عوض کردند. اما در روز غیبت سروش رفیعی نیز یحیی تمایلی به استفاده از این بازیکن ۲۲ ساله در ترکیب ثابت نشان نداد و در نهایت یاسین سلمانی در دقایق پایانی بازی با فولاد شانس حضور در زمین را پیدا نکرد.

1918126

اما همین فرصت کوتاه نیز برای یاسین کافی بود تا او برد تیمش در اهواز را قطعی کند. پاس دقیق شهاب زاهدی در اوقات تلف شده به یاسین سلمانی رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. حالا یاسین سلمانی در همین مدت کوتاه به خوبی ثابت کرده که چقدر می تواند در ادامه فصل به داد یحیی و پرسپولیس برسد و خبر بد برای کادر فنی قرمزپوشان، غیبت احتمالا چند هفته ای او برای حضور در تیم رضا عنایتی و بازی های چین است. احتمال دارد یاسین سلمانی دربی و بازی با النصر و حتی الدحیل را از دست بدهد و این بدترین اتفاق ممکن برای یحیی گل محمدی است.

به هر حال یاسین سلمانی در همان دوران ظهور در سپاهان به خوبی نشان داد می تواند به جواهری ارزشمند در فوتبال ایران تبدیل شود. حالا رضا اسدی در سپاهان فوق العاده کار می کند و هواداران پرسپولیس حسرت عدم استفاده مناسب یحیی از او را می خورند. اما در سوی مقابل نیز سرمربی پرسپولیس ستاره ای را در اختیار دارد که محصول جدی ترین رقیب تیمش در راه قهرمانی است و یاسین سلمانی می تواند این حسرت هواداران پرسپولیس را تبدیل به نقطه امیدواری کند

رویایی‌ترین شروع ممکن: یاسین به تور کوبید!

رویایی‌ترین شروع ممکن: یاسین به تور کوبید!

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین دقایق بازی ورود یاسین سلمانی، دومین حضور او در ترکیب پرسپولیس را به ثبت رساند. با این حال شاید کسی انتظار این را نداشت که او در دومین بازی، برای پرسپولیس گلزنی کند.

در دقیقه ۹۰+۲ حرکت از سمت چپ و پاس شهاب زاهدی به یاسین سلمانی با ضربه دیدنی او به گوشه دروازه کریستوفر کنت همراه شد تا این بازیکن زننده دومین گل سرخپوشان پایتخت لقب بگیرد.

سلمانی که از این گل ذوق‌زده به نظر می‌رسید، با این گل پیروزی پرسپولیس را قطعی کرد و شروعی فوق العاده را هم برای خود رقم زد تا به این شکل اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت کند.

سلمانی بعد از گل هم خوشحالی آرامی داشت و در حالی که به مچ دست خود بوسه‌ای می‌زد، این گل را جشن گرفت و همراه با سایر بازیکنان پرسپولیس به سراغ دوربین‌ها رفت.

1918151

نکته جالب اینکه این گل با پاس گل شهاب زاهدی به ثمر رسید تا این نخستین گل فصل خریدهای پرسپولیس در همکاری با یکدیگر باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.