تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 14:52
کد خبر : 134728

بهترین بازیکن لیگ ۲۲، شصت میلیارد تومان!

بهترین بازیکن لیگ ۲۲، شصت میلیارد تومان!

آرمان شرق-گروه ورزش:مهدی ترابی از مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و طی سال‌های اخیر یکی از ستاره‌های بی چون و چرای فوتبال ایران بوده، رفته رفته به یکی از بازیکنان قدیمی تیم تبدیل شده و همچنان برای موفقیت و قهرمانی حریص است.از گوشه و کنار شنیده شده پیشنهاد اولیه برای استخدام ترابی ۱.۲ میلیون دلار (۶۰ میلیارد تومان) است.

بهترین بازیکن لیگ ۲۲، شصت میلیارد تومان!

بهترین بازیکن لیگ 22، شصت میلیارد تومان!

به گزارش “ورزش‌سه”، در حالی که بازار تابستانی فوتبال ایران روزهای بسیار پر سر و صدایی را تجربه می‌کند، یک بازیکن که پتانسیل اختصاص اخبار یک تمامی رسانه‌ها را به خود اختصاص بدهد، در سکوت فقط روی یک چیز متمرکز شده و آن هم تمرین و تلاش برای پشت سر گذاشتن یک فصل موفق دیگر در اردوی پرسپولیس است.

مهدی ترابی به عنوان یکی از مهره‌های جذاب فوتبال ایران به پرسپولیس پیوست و در این بین با نمایش‌های خیره‌کننده خود مدیران باشگاه العربی قطر را متقاعد کرد، تا برای جذب او وارد عمل شوند. دوری این وینگر تکنیکی، سرعتی، پابه توپ و شوتزن البته خیلی از اردوی سرخپوشان طول نکشید و او نیم فصل دیگر به پرسپولیس بازگشت و عامل قهرمانی سرخها شد.

1897871

این اتفاق دوباره رخ داده و مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید:« شاید تنها بازیکنی که الان واقعا از تیم‌های خارجی درخواست دارد، آقای ترابی است. یک تیمی خیلی سمج ایستاده تا ایشان را ببرد، ولی خب ایشان اصلا توجهی ندارد و حتی یکبار هم به باشگاه نیامده تا مثلا بگوید من یک چیزی بیشتر می‌دهم تا بروم. عرض کردم اگر موفقیتی به دست می‌آید، باید مکمل آن همه اجزا باشند.»

مهدی ترابی از مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به اردوی تیم ملی فراخوانده شد و طی سال‌های اخیر یکی از ستاره‌های بی چون و چرای فوتبال ایران بوده، رفته رفته به یکی از بازیکنان قدیمی تیم تبدیل شده و همچنان برای موفقیت و قهرمانی حریص است. اگرچه به نظر می‌رسد در اوضاع اقتصادی امروز یک پیشنهاد وسوسه کننده همیشه ارزش بالا و پایین کردن را داشته باشد.

البته او مرد اول لیگ در فصل گذشته بوده و استخدامش خیلی ارزان نیست. دل پرسپولیس هم به همین قرص است!
از گوشه و کنار شنیده شده پیشنهاد اولیه برای استخدام ترابی ۱.۲ میلیون دلار (۶۰ میلیارد تومان) است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.