تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 0:33
کد خبر : 149680

بمب اتمی پرسپولیس!

بمب اتمی پرسپولیس!

آرمان شرق-گروه ورزش: «بمب» بودن به داد و قال کردن و تیتر درشت شدن در رسانه‌ها نیست. مردم در نهایت عملکردتان را می‌بینند و شما را با آن ارزیابی می‌کنند. اورونوف تقریبا به شکل ناگهانی به پرسپولیس آمد، اما می‌بینیم که اثرگذاری‌اش هواداران را نسبت به آینده خوش‌بین کرده. تنها امیدواریم قرارداد باشگاه با این دو بازیکن خارجی سفت و سخت بوده باشد و با پرداخت به موقع دستمزد و سایر مسائل، بهانه‌ای برای فسخ یکطرفه در اختیار آنها قرار نگیرد.

بمب اتمی پرسپولیس!

تصویری از یک بمب واقعی!
ورزش‌مدیا: در این سال‌ها آن‌قدر عادت کرده‌ایم به نوشتن در مورد خریدهای خارجی ضعیف پرسپولیس که واقعا امروز برای پرداختن به کیفیت بالای عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف دچار مشکل هستیم؛ یعنی اصلا احساس غریبی داریم و فکر می‌کنیم مبادا در اشتباهیم یا دچار عجله و توهم شده‌ایم!

به هر حال اما هر دو خرید خارجی زمستانی پرسپولیس خوب هستند. آنها این موضوع را قبلا با حضورشان به عنوان بازیکن ذخیره در بازی با ذوب‌آهن نشان داده بودند و این‌بار با قرار گرفتن در ترکیب اصلی برابر نفت و گاز گچساران در جام حذفی هم مهر تایید دیگری بر آن کوبیدند. البته که حریف لیگ یکی آن‌قدر هم سرسخت نبود، اما شما برای فهمیدن کیفیت بالای اورونوف واقعا کار دشواری ندارید. او به عنوان یک وینگر سرعتی و تکنیکی، بارها خط دفاعی حریف را به دردسر انداخت و برای تیمش موقعیت گل ساخت. این همان منطقه‌ای است که هواداران پرسپولیس در طول سال‌های گذشته بیشتر عادت کرده بودند سعید صادقی را در آن ببینند؛ هافبکی که با وجود سر و صدای زیاد در زمان انتقالش، واقعا خارق‌العاده نبود و تعداد نمایش‌های درخشانش به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد.

داستان اورونوف اما واقعا فرق دارد و او از همین آغاز کار توانسته ارزش‌هایش را نشان بدهد. «بمب» بودن به داد و قال کردن و تیتر درشت شدن در رسانه‌ها نیست. مردم در نهایت عملکردتان را می‌بینند و شما را با آن ارزیابی می‌کنند. اورونوف تقریبا به شکل ناگهانی به پرسپولیس آمد، اما می‌بینیم که اثرگذاری‌اش هواداران را نسبت به آینده خوش‌بین کرده. تنها امیدواریم قرارداد باشگاه با این دو بازیکن خارجی سفت و سخت بوده باشد و با پرداخت به موقع دستمزد و سایر مسائل، بهانه‌ای برای فسخ یکطرفه در اختیار آنها قرار نگیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.