تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 16:17
کد خبر : 49904

با هیچکس معامله نمی کنیم

آرمان شرق:رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد: در راستای احقاق حقوق عامه مردم و اجرای عدالت، هیچ معامله‌ای را نمی‌پذیریم. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه شورای معاونان بر استفاده از ظرفیت‌های استان در جهت ایجاد بسترها و تمهیدات لازم برای آزادی زندانیان جرایم مالی خصوصا زندانیان مهریه

آرمان شرق:رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد: در راستای احقاق حقوق عامه مردم و اجرای عدالت، هیچ معامله‌ای را نمی‌پذیریم.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه شورای معاونان بر استفاده از ظرفیت‌های استان در جهت ایجاد بسترها و تمهیدات لازم برای آزادی زندانیان جرایم مالی خصوصا زندانیان مهریه برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان تأکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه سیاست‌های قوه قضاییه بایستی با جدیت و دقیق در استان اجرا شود، افزود: ما مجری سیاست‌های قوه قضاییه هستیم، لذا بایستی برای تحقق این سیاست‌ها، قدم‌های موثری برداریم.

وی، پالایش پرونده‌ زندانیان را در جهت بررسی وضعیت زندانیان، امری مهم و اثرگذار برشمرد و اظهار کرد: با استقرار قاضی ناظر زندان در خود زندان بایستی توجه به امورات زندانیان به صورت دقیق و منظم انجام شود تا از بروز برخی مشکلات پیشگیری شود.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه شناسایی و آسیب‌شناسی برخی چالش‌های موجود بایستی ابتدا در سطح استان انجام شود،گفت: بعد به دنبال راهکار و یا به عبارتی سراغ درمان باشیم که همه در این موضوع تلاش و همکاری کنند.

این مقام عالی قضایی تأکید کرد: در راستای حقوق عامه مردم و اجرای عدالت هیچ معامله‌ای را نمی‌پذیریم و همه ما در این زمینه مسئولیت خطیر داریم؛ چرا که اگر در این خصوص کوتاهی کنیم باید جواب پس بدهیم و بنده هم هیچ عذری را از کسانی که در این مقوله کوتاهی کنند، نمی‌پذیرم.

صادقی‌نیارکی بر اجرای دقیق احکام در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: اجرای حکم الهی، فضل الهی را در پی دارد و نگران اجرای احکام الهی نیستیم، چون آثار خوبی دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.