تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 15:37
کد خبر : 126353

 با عفو رهبر انقلاب حدود ۹۰ هزار متهم حوادث اخیر آزاد شدند

 با عفو رهبر انقلاب حدود ۹۰ هزار متهم حوادث اخیر آزاد شدند

آزمان شرق-گروه سیاست:مردم علی رغم گلایه ها و دشواری‌هایی که در متن زندگی داشتند اما کاری کردند کارستان و در کنار آن پس از ماه‌ها سختی با عفو رهبر انقلاب برای حدود ۹۰ هزار متهم حوادث اخیر و سایر قضایا، نظام اسلامی انعطاف و استحکام خود را نشان داد.

 با عفو رهبر انقلاب حدود ۹۰ هزار متهم حوادث اخیر آزاد شدند

حاج‌ علی‌اکبری گفت: مردم علی رغم گلایه ها و دشواری‌هایی که در متن زندگی داشتند اما کاری کردند کارستان و در کنار آن پس از ماه‌ها سختی با عفو رهبر انقلاب برای حدود ۹۰ هزار متهم حوادث اخیر و سایر قضایا، نظام اسلامی انعطاف و استحکام خود را نشان داد.

 حجت‌الاسلام حاج‌ علی‌اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به برکات ماه شعبان گفت: ماه معظم شعبان، ماه رحمت و رضوان الهی و ماه پیامبر اعظم و ماه مغفرت الهی و مناجات شعبانیه و ولادت اولیای الهی و آمادگی برای ضیافت پروردگار به آخرین روزهای خود رسیده است و این آخرین جمعه ماه معظم شعبان است و می‌توان صدای گام‌های ماه مبارک رمضان را شنید.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه در ارتباط با حوادث سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در سال جاری حوادث ریز و درشت زیادی داشتیم، خاطرنشان کرد: در نیمه سال ایران انقلابی و مردم صبور ما با بزرگترین جنگ ترکیبی و رسانه‌ای از طرف عوامل استکبار جهانی مواجه شدند و دشمنان این سرزمین بیش از ۱۰۰ روز در یک جنگ شناختی تلاش کردند که چهره مخدوشی را از ایران و انقلاب و نظام اسلامی نشان دهند تا بتوانند سر میز مذاکره میوه آن را بچینند که اگر مذاکره برجامی داشتیم به سمت برجام دو و سه و چهار بروند.

حاجی علی‌اکبری گفت: در پاییز و زمستان ۱۴۰۱ امت و رهبر مظلوم ما در برابر ۳ موج فتنه بزرگ ایستاد و از یک طرف با حملات پی در پی با شعارهای دروغین و بزک رسانه‌ای مواجه بود و از سوی دیگر با لودگی کلامی و رفتارهای وحشیانه، شایعه سازی و دروغ سازی و کشته سازی وارد میدان شدند. حوادث تلخ شاه چراغ، ایذه، کردستان و سیستان و  قتل آرمان و روح الله عزیز و بسیجیان ناب انقلاب هیچگاه فراموش کردند.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال حضور خیره کننده ملت ایران در صحنه‌های سرنوشت ساز بود، تصریح کرد:  از اجتماعات کودکانه که عشق خود به حضرت بقیه‌الله را نشان دادند تا حماسه حضور در جشن غدیر تا حضور شگفت انگیز در راهپیمایی اربعین حسینی تا حضور بی‌نظیر در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع جنازه شهیدان اغتشاشات و تا راهپیمایی بی نظیر ۲۲ بهمن و حضور میلیونی در جشن نیمه شعبان و بی اعتنایی بانوان حتی بانوان کم حجاب نسبت به هنجارشکنان بخشی از کارنامه ملت پرافتخار ایران در سال ۱۴۰۱ بود.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: باید در برابر این ملت بزرگ، باوفا و اهل ولایت سر تعظیم فرود بیاوریم که برغم همه دشوارها اینچنین درخشیدند. البته در این اوضاع و احوال دشمنان تلاش کردند نقاط قوت دیده نشود و دشمن تلاش کرد در یک جنگ شناختی موفقیت‌های ملت ایران در مسیر ساخت ایران قوی دیده نشود. آرامش پس از ۳ سال کرونایی سخت با اقدامات خوب دولت در واردات واکسن، کاهش بدهی‌های ملی در داخل و خارج و کاهش نسبی بیکاری، کاهش وابستگی اقتصادی به برجام و گسترش ارتباطات اسیایی با همسایگان، چین و روسیه با حفظ اصول انقلاب اسلامی است.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: همچنین رشد غنی سازی اورانیم و تقویت موضع ایران در مذاکرات و به سرانجام رساندن چندین پروژه راهبردی نیمه تمام، افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، بهره برداری از بزرگترین تلسکوپ منطقه‌ای،  رشد کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان که از ۶ هزار به ۹ هزار شرکت ارتقا پیدا کرد، تقویت دیپلماسی اقتصادی از جمله اقدامات موفق در سال ۱۴۰۲ بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.