تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 8:03
کد خبر : 139559

باهویی ؛ نسبتا آماده و چهارچوب شناس

باهویی ؛ نسبتا آماده و چهارچوب شناس

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی قرار خواهد گرفت و باید دید گل‌محمدی دقایقی به این بازیکن میدان می‌دهد تا ببیند واقعا می‌توان روی او حساب کرد یا نه.

باهویی ؛ نسبتا آماده و چهارچوب شناس

باهویی نسبتا آماده، خبری از اضافه وزن نیست

به گزارش ورزش سه، باهویی در ابتدا مثل آنچه در تیم‌های اروپایی رخ می‌دهد از تونل مملو از ضربات نه چندان آرام بازیکنان پرسپولیس و هم تیمی‌های جدیدش عبور کرد تا رسما عضوی از این مجموعه شود.
باهویی در تمرین دیروز فقط چند بار دور زمین دوید و به همین مقدار تمرین بسنده کرد و رفت. با این وجود حاضران در تمرین می‌گویند به نظر می‌رسد این مهاجم حداقل از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت نسبتا خوب و قابل قبولی قرار دارد.

1930877

یادمان نرفته حتی مهاجم شاخصی مثل یورگن لوکادیا وقتی به ایران آمد اضافه وزن مشهودی داشت یا در سال‌های گذشته تادئو جونیور برزیلی در پرسپولیس از این مشکل رنج می‌برد و کلی طول کشید تا شرایط بازی پیدا کند اما نبیل باهویی ظاهرا بدنی فیت دارد و حداقل اینکه زودتر می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد؛ البته اگر از نظر فنی حداقل ۵۰ درصد یحیی را متقاعد کند که شاید گره‌ای از خط حمله پرسپولیس باز کند. دیشب بیرانوند نیز در برنامه فوتبال برتر اذعان داشت ور بازیکنی چهاچوب شناس است.
پرسپولیس امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی قرار خواهد گرفت و باید دید گل‌محمدی دقایقی به این بازیکن میدان می‌دهد تا ببیند واقعا می‌توان روی او حساب کرد یا نه.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.