تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 9:10
کد خبر : 143860

باهنر مطرح کرد: «لیست پررنگ» ائتلاف اعتدالیون و اصلاح‌طلب‌ها در شهرستان‌ها

باهنر مطرح کرد: «لیست پررنگ» ائتلاف اعتدالیون و اصلاح‌طلب‌ها در شهرستان‌ها

آرمان شرق-گروه سیاست:دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شعار این تشکل سیاسی را «وحدت حداکثری اصولگرایان» عنوان کرد و در تحلیل فضای انتخابات هم پیش بینی کرد که جریان‌ اصلاحات و اعتدالیون در شهرهای بزرگ نتوانند «لیست پررنگی» ارائه کنند.

باهنر مطرح کرد: «لیست پررنگ» ائتلاف اعتدالیون و اصلاح‌طلب‌ها در شهرستان‌ها

محمدرضا باهنر

آرمان امروز: با نزدیکی به انتخابات اسفند ماه تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌های انتخاباتی افزایش پیدا خواهد کرد و هر تحلیلگری بنا بر نگاه حزبی خود مواردی را مطرح می‌کند. نایب رییس سابق مجلس در تازه‌ترین اظهارات انتخاباتی معتقد است که اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در کلانشهرها نمی‌توانند حضور پررنگی داشته باشند. این گفته باهنر نشان می‌دهد که ائتلاف اعتدالیون و اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها قدرتمند خواهد بود.

«محمدرضا باهنر» در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که با حضور «پرویز سروری»، نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اعضای جام، نمایندگان ادوار مجلس برگزار شد توصیه کرد که ششمین دوره مجلس خبرگان تحت الشعاع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار نگیرد چون انتخابات خبرگان ستاد و پیگیری می‌خواهد… و ما در احزاب باید این ستادها را تشکیل دهیم که برای خبرگان هم کار کند. موضوع رسمی جبهه پیروان و جامعه اسلامی مهندسین این است که به دلایل مختلف این بار برای ما «بالا رفتن نرخ مشارکت مهمتر از نوع انتخاب» است و از حضور سلایق مختلف که به بالا رفتن مشارکت می‌انجامد استقبال می‌کنیم. دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شعار این تشکل سیاسی را «وحدت حداکثری اصولگرایان» عنوان کرد و در تحلیل فضای انتخابات هم پیش بینی کرد که جریان‌ اصلاحات و اعتدالیون در شهرهای بزرگ نتوانند «لیست پررنگی» ارائه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.