تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 17:23
کد خبر : 57615

ایجاد پایگاه نظامی جدید امریکایی در سوریه

ایجاد پایگاه نظامی جدید امریکایی در سوریه

آرمان شرق:بخش هماهنگی‌های افراد مسلح در سوریه اعلام کرد که نیروهای آمریکایی پایگاه نظامی جدیدی را در منطقه الزرات در مرزهای اداری دو استان الرقه و دیر الزور در ماه آوریل گذشته ایجاد کردند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا،  بخش هماهنگی‌های افراد مسلح در سوریه تاکید کرد که از اول ماه

آرمان شرق:بخش هماهنگی‌های افراد مسلح در سوریه اعلام کرد که نیروهای آمریکایی پایگاه نظامی جدیدی را در منطقه الزرات در مرزهای اداری دو استان الرقه و دیر الزور در ماه آوریل گذشته ایجاد کردند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا،  بخش هماهنگی‌های افراد مسلح در سوریه تاکید کرد که از اول ماه مه جاری، ده‌ها کامیون حامل مهمات و سلاح و مواد لجستیکی، وارد این پایگاه شده است.

این بخش اعلام کرد که بالگردها سلاح و سربازان را به دو میدان نفتی العمر و کونیکو آورده و سپس آنها را به صورت زمینی، به پایگاه جدید انتقال دادند.

بخش هماهنگی‌های افراد مسلح در سوریه به این امر اشاره کرد که نیروهای آمریکایی زمانی که تجهیز این پایگاه را تکمیل کردند، پرچم آمریکا را بر آن پایگاه که موقعیت استراتژیک دارد، برافراشتند.

این پایگاه از این حیث موقعیت استراتژیک دارد که در مرزهای اداری میان دو استان الرقه و دیر الزور قرار دارد و به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در کرانه غربی رود فرات در استان الرقه نزدیک است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.