تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 6:26
کد خبر : 129250

اولین تور رویدادهای فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد

اولین تور رویدادهای فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:این رویداد به صورت ملی برگزار شده و کلیه صنایع معدنی کشور امکان مشارکت و همراهی در ارائه نیازها و دریافت راهکار از شرکت های دانش بنیان و فناور را دارند.در این نشست موضوعاتی از قبیل زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرساخت های اتوماسیون و مسائل موجود در اثر تحریم ها، فرصت های ارتقاء بهره‌وری و کاهش خطاها در فرایند تولید و … مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در خصوص برخی از این مسائل راهکارهای خود را بیان نمودند.

اولین تور رویدادهای فناوری اطلاعات در فولاد سنگان برگزار شد

photo_2023-05-05_12-39-16
شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از شرکت فولاد سنگان بازدید نمودند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، افراد حاضر ضمن بازدید از خطوط تولید کنسانتره و گندله سازی شرکت فولاد سنگان، در قالب نشست مشترک فی مابین مدیران صنایع معدنی و شرکت های دانش بنیان به معرفی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و همچنین ارائه نیازهای فناورانه صنایع معدنی پرداختند.
یوسف یوسفی، مدیر پردیس صنایع معدنی با بیان نکته که رویداد فناوری اطلاعات در صنایع معدنی فرصتی برای به هم رسانی نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان است گفت:  این رویداد با همکاری پردیس صنایع معدنی و پردیس فناوری اطلاعات توسط پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع فولاد سنگان برگزار می گردد.
همچنین در حاشیه این بازدید، جاهدی رئیس پردیس فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری گفت: این رویداد به صورت ملی برگزار شده و کلیه صنایع معدنی کشور امکان مشارکت و همراهی در ارائه نیازها و دریافت راهکار از شرکت های دانش بنیان و فناور را دارند.
گفتنی است، در این نشست موضوعاتی از قبیل زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرساخت های اتوماسیون و مسائل موجود در اثر تحریم ها، فرصت های ارتقاء بهره‌وری و کاهش خطاها در فرایند تولید و … مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در خصوص برخی از این مسائل راهکارهای خود را بیان نمودند.
لازم به ذکر است بیش از یکصد و بیست شرکت دانش بنیان برای مشارکت در این تور ثبت نام نمودند که با توجه به استقبال گسترده و همچنین ظرفیت محدود برای بازدید در خطوط تولیدی صنایع معدنی، مقرر گردید این تور مجدداً برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.