تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 19:31
کد خبر : 134670

اولین ترکیب استقلالِ نکونام اعلام شد

اولین ترکیب استقلالِ نکونام اعلام شد

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم فوتبال استقلال که سه روز قبل در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل مقابل تیم امیدهای این باشگاه قرار گرفت، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران در یک دیدار دوستانه جدی به مصاف پیکان و شاگردان رسول خطیبی رفته است.

اولین ترکیب استقلالِ نکونام اعلام شد

اولین ترکیب استقلالِ نکونام اعلام شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال که سه روز قبل در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل مقابل تیم امیدهای این باشگاه قرار گرفت، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران در یک دیدار دوستانه جدی به مصاف پیکان و شاگردان رسول خطیبی رفته است.

در حالی که علیرضا رضایی تنها گلر حال حاضر استقلال است، جواد نکونام تصمیم گرفته او را مقابل پیکان در ترکیب قرار دهد و محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان نیز در قلب خط دفاعی به کار گرفته شده‌اند و روی دست آنها، صالح حردانی و جعفر سلمانی به‌عنوان وینگرهای راست و چپ برابر پیکان بازی می‌کنند.

روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور هافبک‌های دفاعی استقلال هستند که جلوتر از این دو نفر، آرش رضاوند در خط میانی برای آبی پوشان مقابل پیکان به میدان رفته است.

1897644

کوین یامگا که فصل گذشته در پست دفاع راست استفاده می‌شد و بخاطر مصدومیت نتوانست در فینال جام حذفی حضور داشته باشد، امروز به میادین بازگشته و مثل دو فصل قبل به‌عنوان وینگر راست برابر پیکان بازی می‌کند و در سمت مخالف هم امیرارسلان مطهری دیده می‌شود و سجاد شهباززاده نیز در خط حمله است.

ترکیب استقلال مقابل پیکان را جواد نکونام با این نفرات تشکیل داده و در نیمه اول به برتری یک بر صفر با گل مطهری رسیده است:

علیرضا رضایی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، یامگا، امیرارسلان مطهری و سجاد شهباززاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.