تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 7:37
کد خبر : 146787

اهداف اصلی دوره ttc

اهداف اصلی دوره ttc

اهداف اصلی دوره ttc دوره تربیت مدرس یا تی تی سی برای آموزش نحوه تدریس زبان به افراد علاقه مند به تدریس زبان که دانش زبانی مناسبی در تمامی مهارت های زبان انگلیسی دارند برگزار می شود. این دوره ها شما را برای اینکه بتوانید به صورت استاندارد و حرفه ای زبان را آموزش دهید

اهداف اصلی دوره ttc

Shape1

دوره تربیت مدرس یا تی تی سی برای آموزش نحوه تدریس زبان به افراد علاقه مند به تدریس زبان که دانش زبانی مناسبی در تمامی مهارت های زبان انگلیسی دارند برگزار می شود.

این دوره ها شما را برای اینکه بتوانید به صورت استاندارد و حرفه ای زبان را آموزش دهید برگزار می شوند و پیش نیاز شما برای تبدیل شدن به یک مدرس زبان می باشند.

سطح زبان لازم برای شرکت در دوره ttc

شرط اولیه برای شرکت در دوره ttc داشتن دانش زبانی مناسب است. حداقل سطح زبانی برای شرکت در این دوره معمولا سطح متوسط به بالا می باشد. اما تسلط شما در سطحی که قرار دارید و درک شما از مطالب بسیار مهم خواهد بود. چرا که شما می خواهید به عنوان یک معلم یا مدرس زبان مشغول به فعالیت شوید و مطالب را به زبان آموزان آموزش دهید در نتیجه اگر درک درست و مناسبی از مطالب را نداشته باشید صرف دانش زبانی کافی نمی باشد.

از این رو قبل از شرکت در دوره تی تی سی باید تعیین سطح شوید و سپس در طول دوره میزان تسلط شما سنجیده خواهد شد و اگر بتوانید هر دو معقوله یعنی تسلط کافی و قدرت تدریس را در پایان دوره به خوبی ارائه کنید با دریافت مدرک تی تی سی خواهید توانست شروع به تدریس زبان انگلیسی نمایید.

دوره تی تی سی ttc مناسب چه افرادی است؟

شاید برای تان این سوال مطرح شود که آیا باید در دوره تی تی سی شرکت کنید یا خیر. جواب این سوال بسیار ساده است. اگر می خواهید مدرس زبان شوید و دانش و تسلط شما بر زبانی که می خواهید تدریس کنید خوب است باید برای اینکه تکنیک ها و روش های مختلف آموزشی را آموزش ببینید در دوره تی تی سی شرکت کنید.

در غیر این صورت نمی توانید به صورت حرفه ای و درست و استاندارد مشغول به تدریس شوید و به هر آموزشگاهی که بروید به دلیل نداشتن مدرک تی تی سی شما را استخدام نخواهند کرد.

در دوره تی تی سی چه مواردی تدریس می شود؟

افرادی که در دوره ttc شرکت می کنند اصول پایه و روش های کاربردی تدریس زبان از جمله Language System و Language Skills را آموزش می بینند.

در کنار این موارد یک سری مهارت های ضروری وجود دارد که برای پیش برد بهتر کلاس باید آموزش داده شود همچون نحوه مدیریت کلاس، شیوه های مختلف تدریس، تهیه درسنامه، رفتار حرفه ای،‌ تکنیک های ارزیابی و استفاده از مواد آموزشی تکمیلی که باعث می شوند یک کلاس به خوبی و با بازده ای بالا برگزار شود و شما را به هدف تان برساند نیز آموزش داده خواهند شد.

به طور کلی در کلاس های تربیت دبیر TTC موارد ذیل آموزش داده می شود :

آموزش قدم به قدم تدریس هر بخش

(واژگان، خواندن، گوش دادن، نوشتن، تلفظ، گرامر)

نحوه ارتباط با زبان آموزان در هر رده ی سنی

مسابقات یک کلاس هیجان انگیز و

جلوگیری از خسته کننده شدن کلاس

عوامل ایجاد انگیزه و علاقه در کودکان و نوجوانان

آموزش عبارات و زبان تدریس در کلاس (Classroom Language)

طرز صحیح اصلاح و ویرایش غلط ها و خطاهای گفتاری زبان آموزان

آموزش زبان به کودکان و نوجوانان در قالب بازی و سرگرمی

این کلاس می تواند شما را با این قابلیت ها و مهارت های کاربردی در امر آموزش آشنا کند.

دوره تی تی سی ttc به چه شکل برگزار می شود؟

دوره تربیت مدرس زبان یک دوره تئوری – عملی است. البته بار عملی آن بیشتر می باشد و شما باید بتوانید مطالب آموزش داده شده در کلاس را به شکل دموهای مختلف در کلاس به عنوان یک مدرس ارائه کنید.

در نتیجه شما در طول این دوره با چالش های یک مدرس برای تدریس موارد مختلف در یک کلاس و مشکلاتی که با آن ممکن است روبرو شود مواجه خواهید شد و می توانید عملکرد خود را بهبود بخشید.

مدرس دوره شما را در طول دوره براساس عملکردتان ارزیابی خواهد کرد و به شما نکات لازم را خواهد گفت اما در پایان دوره برای اینکه بتوانید توانایی های خود را نشان دهید یک آزمون پایان دوره عملی نیز خواهید داشت و سپس در صورت تایید مدرس دوره مدرک دوره به شما داده می شود.

دوره ttc آنلاین یا حضوری؟

این دوره به صورت آنلاین یا حضوری برگزار می شود و شما براساس شرایط خود می توانید در هر کدام از این دوره ها شرکت نمایید

هر دو نوع از دوره باید شما را برای برگزاری کلاس به صورت آنلاین یا حضوری آماده نماید که بتوانید در هر کلاسی به خوبی تدریس نمایید.

اگر امکان شرکت در دوره حضوری را ندارید حتما در دوره آنلاین شرکت کنید و یادگیری خود را به تعویق نیندازید.

دوره تربیت مدرس زبان در موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا یکی از موسسات معتبر در برگزاری دوره ttc می باشد که مدرک آن دوره مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است.

این موسسه به دلیل نیاز افراد برای شرکت در دوره تی تی سی به برگزار دوره به صورت آنلاین و حضوری می کند.

هر دو دوره تمامی موارد لازم برای تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای زبان را پوشش می دهد و شما را برای تدریس در هر پلتفرم و یا کلاسی آماده خواهد کرد.

برای ثبت نام در این دوره نیاز دارید ابتدا تعیین سطح شوید و سپس در صورت داشتن شرایط لازم می توانید در این دوره شرکت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.