تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 2:02
کد خبر : 141442

امروز بخشی از پاداش‌ها و آپشن‌ها را پرداخت می کنیم

امروز بخشی از پاداش‌ها و آپشن‌ها را پرداخت می کنیم

آرمان شرق-گروه ورزش:مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد با آزادسازی ۳۰ میلیارد از پول این باشگاه پاداش و آپشن‌های اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

امروز بخشی از پاداش‌ها و آپشن‌ها را پرداخت می کنیم

بدهی جدید بر سر پرسپولیس آوار شد!

به گزارش ورزش سه، رضا درویش پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بچه‌ها مزد بازی بسیار خوب و لذت‌بخش را گرفتند. این پیروزی با هدیه می‌کنم به هوادارانی که بعد از مدت‌های مدیدی امروز آمدند. وقتی هوادار، هیجان را به بازیکن می‌دهد، شرایط تغییر می‌کند. دیدید که پرسپولیس دو گل زد و چند گل هم نزد و تقریبا حاکم توپ و میدان بود. خدا را شکر تیم مزد این برتری را گرفت؛ ضمن اینکه این تشویق‌ها نباید مزدی به جز پیروزی داشته باشد که الحمدلله محقق شد.

او در خصوص استفاده از VAR در مسابقه امروز عنوان کرد: انشالله فضایی محقق شود که تیم‌های لیگ برتری هم از این موهبت برخوردار شود و حداقل زمانی که از بازی بیرون می‌آیند، کسی اعتراض نکند. البته من یقین دارم اگر کارشناسان داوری حادثه‌ای را که روی بازیکن ما ایجاد شد، تحلیل کنند، نظری به جز این خواهند داشت. ولی در‌ مجموع چون VAR باد، همه تبعیت می‌کنند. به امید خدا شرایطی مهیا شود که تیم‌های ایرانی هم از این موهبت برخوردار شوند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آزادسازی ۳۰ میلیارد از پول این باشگاه بابت آزادسازی سهام گفت: سازمان خصوصی‌سازی و مسئولان بانک شهر محبت کردند. یک سختی‌هایی در مراحل اداری داشت و فکر می‌کنم فردا موفق شویم گوشه‌ای از پاداش‌ها و آپشن‌هایی را که باید می‌دادیم، پرداخت کنیم اما نباید مغفول بماند که هزینه‌هایی بر ما حادث شد که ما نقشی در آن نداشتیم. تا امروز طی چند ماه گذشته، ۶۵۰ هزار یورو به آقای رادوشوویچ دادیم که حدود ۴۰ میلیارد تومان می‌شود. اگر این ۴۰ میلیارد را به خاطر سهل‌انگاری مجبور نبودیم به ایشان بدهیم، بیش از ۵۰ درصد آپشن‌ها را پرداخت کرده بودیم. یا یک نفر از سال ۹۵، ۹۶ و ۹۷ یک طلب ۲۰-۳۰ هزار دلاری داشت و ۳۰ میلیارد تومان علیه ما حکم گرفت و ۱۸-۱۹‌ میلیارد از حساب‌مان برداشته‌ است. اگر اینها نبود، ما هم پاداش این بازیکنان و هم آپشن‌ها را می‌دادیم. البته خواسته بازیکنان به حق است.

درویش در پاسخ به اینکه آیا ۷۲ هزار دلاری که توسط سرمربی پیشن این تیم از حساب این باشگاه برداشت شده، بازمی‌گردد یا خیر توضیح داد: ما وارد این حاشیه‌ها نمی‌شویم. حکم دادگاه این است که پول برگردد و اینطور نیست که کسی دوست داشته باشد این کار را انجام بدهد یا نه. چند روز پیش حکم قطعی شده و آن پول باید به صندوق پرسپولیس برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.