امیر رضا رفیعی و مهرشاد اسدی دو گلر جوانی که از تیم‌های پایه پرسپولیس به تمرینات بزرگسالان راه یافته‌اند در بازی‌های دوستانه اخیر این تیم فرصت بازی کردن پیدا کردند تا بلکه بتوانند اعتماد یحیی را جلب کنند.

اتفاق خوب برای پرسپولیس در دوران آماده‌سازی بازگشت علیرضا بیرانوند به تمرینات و مسابقات بود. با توجه به مصدومیتی که برای فک او در بازی ایران و ازبکستان رخ داد پیش‌بینی‌ها این بود که او شاید حتی به بازی‌های ابتدایی فصل هم نرسد اما مثل همیشه علی بیرو زودتر از آنچه پزشکان پیش‌بینی می‌کردند توانست مصدومیت را پشت سر بگذارد. اما مشکل پرسپولیس این است که جانشینی مطمئن برای دروازه‌بان ملی‌پوش خود ندارد. حتی احمد گوهری هم که از این تیم جدا شد نتوانست در طی دو فصل اعتماد یحیی و ننکا را جلب کند و به این خاطر او به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد.

در این میان امیر رضا رفیعی و مهرشاد اسدی دو گلر جوانی که از تیم‌های پایه پرسپولیس به تمرینات بزرگسالان راه یافته‌اند در بازی‌های دوستانه اخیر این تیم فرصت بازی کردن پیدا کردند تا بلکه بتوانند اعتماد یحیی را جلب کنند. هر دو دروازه‌بان به اندازه کافی فرصت نشان دادن کیفیت خود را داشتند اما آنقدری که باید مطمئن نشان ندادند.

با توجه به همین مساله یحیی تاکید داشته که حتما تیمش باید یک دروازه‌بان دوم و مطمئن در اختیار داشته باشد. در شرایط فعلی گزینه داخلی پرسپولیس محمدرضا خالدآبادی است که باشگاه هوادار برای صدور رضایتنامه او برای باشگاه استقلال منتظر پول نقد است. اگر این اتفاق نهایی نشود آن وقت این باشگاه تهرانی رضایتنامه دروازه‌بان خود را برای پرسپولیس صادر خواهد کرد. در این بین یکی دو دروازه‌بان دیگر داخلی هم به یحیی معرفی شده‌اند که او هنوز تصمیمی در مورد آنها نگرفته است.